goede reclame!

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
ik wilde vandaag lekker een stukje gaan touren en de leuke weggetjes gaan opzoeken bij mij in de buurt. Sta ik op het punt om te vertrekken, belt een vriend me op. Hij wilde al een hele tijd een keer bij me achterop de motor. Gewoon een stukje meerijden en kijken hoe het voelt.

Ik had het hem al beloofd en ik heb me rustig gedragen op de weg. Paar keer lekker opgetrokken en bij badhoevedorp even een paar keer geklaverjasd.

Nu is hij helemaal om. Hij gaat gelijk beginnen met zijn motorrijlessen en wil zo snel mogelijk ook een motor kopen. Iets simpels om mee te beginnen, maar hij wil natuurlijk ook zo snel mogelijk een racer.

Een andere vriend van me is al bezig met zijn lessen en is ook begonnen na mijn verhalen over het motorrijden. Hij heeft al een zxr750 op het oog.

Heb ik dadelijk 2 vrienden om lekker mee te :] !!
 
Op zondag 21 juli 2002 00:53 schreef boom boom het volgende:
(...) Iets simpels om mee te beginnen, maar hij wil natuurlijk ook zo snel mogelijk een racer.

(...)

Een (simpele) racer om mee te beginnen en daarna en sterkere racer. ;)
 
Hmmm, zo'n verhaal heb ik vaker gehoord. Eerst een keertje achterop en dan wordt het een hoop mensen heeeel snel duidelijk, dit is wel wat voor mij!!
Ben zelf ook op deze manier verslaafd geraakt.
 
Moet je wel opletten dat je echt goede reclame maakt natuurlijk. Ik kan met iemand achterop rijden op een manier dat ze absoluut zelf een rijbewijs gaan halen. Maar als het moet kan ik ook rijden op een manier dat diegene nooit meer iets met motoren te maken wil hebben })

;)
 
Zo gebeurde het bij mij ook.
Ik ben ooit eens achterop gegaan en had toen gelijk het idee dat ik ook zo'n motor moest hebben met papier.
En zie hiet het resultaat.... ik knor lekker rond
 
Terug
Bovenaan Onderaan