Goede rijschool Dordrecht??

bratos

MF'er
25 jun 2002
58
0
dordrecht
Hallo MF-ers,
Kan iemand mij aan info helpen over n goede motorrijschool in Dordrecht? Ik was van plan om even n paar lessen te doen en dan in de vakantie zo'n 2/3 daagse turbo cursus te volgen (of is dat af te raden?)
Ik heb 3 jaar geleden al eens afgereden maar was gezakt op te langzaam rijden :] |( en heb sinds n paar dagen maar weer es theorie gehaald. Ik ben 27 en ga dus voor groot (duh)
Vast bedankt!
 
Ik heb lessen gevolgd bij van Gorsel in Dord, zowel auto en motor. Beide in 1 keer geslaagd. Alleen heb ik geen stoomcursus gevolgd. Is wel mogelijk bij van bij Gorsel. Ik kan dus van Gorsel aanraden.

Succes.
 
Wierks. Absoluut Wierks.
De instructeur (Ton) heeft mij en mijn vriendin zo perfect geholpen. Mijn vriendin was 2 lessen voor haar examen gevallen met speciale verrichtingen en durfde toen geen 8tjes meer te draaien. Dankzij Ton zat ze er met een half uur weer op een durfde ze het weer aan. Allebei in 1x geslaagd + een maat van mij ook in een keer. Lessen waren fl. 75 per uur.
 
Vorig jaar heb ik gelest en in een keer afgereden bij Theo Visser. Mijn instructeur, Hans, stelde zich altijd zeer enthousiast op. Geeft alleen voor z'n en met plezier les en dat is te merken. Grandioos.
 
Ik heb zelf gelest bij Waardenburg. Hele toffe gast, geeft goed les. Ook aan politie motoragenten dus dat zit wel snor, qua lesgeven. Ben er in 1 keer geslaagd en nooit iets vervelend gehad! Gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen kan ik hem echt aanbevelen. Ook heeft hij pas nieuwe motoren aangeschaft dus ook goed materiaal!
 
Het is weliswaar alweer een tijdje geleden (1993), maar ik had voor de motor gelest bij Van Gorsel. Goede school, niets op aan te merken. Was trouwens pas bij de 2e keer geslaagd voor het motorrijexamen.

Mijn instructrice was Karin. Vraag me af hoe het daarmee zou gaan, zou ze nog les geven? Heeft iemand onlangs nog les van haar gehad?
 
Westerbeek!

Erg goede rijschool, Johan (Eigenaar) runt het zaakje helemaal alleen.

Aan te raden :)
 
van spijk!

zowel voor motor als voor auto ben ik in één keer geslaagd, en ook mijn vader is in één keer geslaagd voor zijn motorexamen!

die instructeur houdt van motoren, net als wij :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan