Goede rijschool omgeving Hoorn ?

Niels geeft inderdaad anders les, maar Axel is ook gewoon oke ;) Axel is ook gewoon reserve instructeur. Het verschil is zo'n beetje als volgt:

"Axel quote: "Okeee jongens, dan gaan we nu hier rechts, en daarna links"
"Niels quote: "Eerste afslag rechts, daarna bij de stoplichten links, en pas op voor de fietsers, en let op ... etc."

Niels verteld gewoon veel meer, dat is ook prettig.

idd :P en niels is ook gewoon een droogkloot

ik maakte vandaag met avb bij de noodstop een stoppie en hij vet droog: leuk hè
 
Haha ja prachtig. Ook zo mooi destijds: We stonden met 2 lessers voor een stoplicht, naast ons een Seat Leon tdi (sportief autotje)

(Wij lessers) Kijken naar de auto, en het mannetje wat erin zit. Kijken daarna naar de stoplichten.
(Niels) (door oortje) Dat lukt wel jongens ! Gas erop ! Trappen Trappen Trappen !
(Lessers) Zjjoeeeeefffff Wheeengggggggg *kleng* *kleng* Zjoefffff ! En weg waren we.
(Niels) (door oortje) Mooi gedaan jongens !

Prachtig :) *O*
 
Laatst bewerkt:
Haha ja prachtig. Ook zo mooi destijds: We stonden met 2 lessers voor een stoplicht, naast ons een Seat Leon tdi (sportief autotje)

(Wij lessers) Kijken naar de auto, en het mannetje wat erin zit. Kijken daarna naar de stoplichten.
(Niels) (door oortje) Dat lukt wel jongens ! Gas erop ! Trappen Trappen Trappen !
(Lessers) Zjjoeeeeefffff Wheeengggggggg *kleng* *kleng* Zjoefffff ! En weg waren we.
(Niels) (door oortje) Mooi gedaan jongens !

Prachtig :) *O*

:}


Dat zijn de ware instructeurs.

Had er ook zo eentje in Tiel.

Op de dijk..

"Kom op broertjes, je moet wel swingen door de bochten...oftewel ietsjes harder dan de 80 die hier toegestaan is mag wel"

(toen was het nog 80 :') )

But we did :]

En dat met een GN250 :X

Suzuki%20GN%20250%2082.jpg



Oh ja, broertjes... wij namen beiden tegelijk les. 8-)
 
Laatst bewerkt:
heb ook gelest bij V vught :Y

prima rijschool en alles netjes gergeld hoor (niks van commercie gemerkt)

zal wel ietsje meer kosten maar heb je wel dag theorie cursus met oefen tentamen en je wordt gehaald en gebracht naar het examen :)

ik leste toen der tijd voor de halve prijs dus ik mocht niet klagen over het geld
en de instructeurs zijn prima hoor :)

niels organiseert nog wel eens ritjes voor ex lessers, erg gezellig
 
Laatst bewerkt:
ik hoor het al ga niet bij da lange lessen.
ik dank dat ik eerst bij schipper ga kijken.
als het daar nix is dan doe ik van vught
schipper heb ik toch meer van gehoord. heb ook op de website gekeken.

ik heb ook mijn auto nog niet. dus zal in het begin beetje lastig gaan maar hoop dat ik de gene van mijn vader heb. 5 lessen examen klaar :P:P
ik denk dat ik een pakket neem van 10 en dan examen en lekker rijden.


Voor je te hoge verwachtingen krijg, ik denk dat er tegenwoordig weinig mensen met 5 lessen slagen, dat zou 2,5 les per examen zijn. Helemaal omdat je nog geen auto rijbewijs heb en dus in feite nieuw ben in het hele gebeuren.

Ik hoop voor je dat je hem snel heb, maar raak niet gefrustreerd als je niet in 5 lessen geslaagd ben.
 
Ik heb bij Hoek Bouma in de Goorn gelest. Prima rijschool al is de 'oude' instructeur Willem ondertussen vervangen voor 'nieuwe' .. dus kan je geen info geven hierover.

Ik ben in 1x geslaagd en dat wil dan al heel wat zeggen O-)
 
Ik heb gelest bij Van Vught.

Ik heb grotendeels geelst bij Niels, een enkele incidentele les gehad van Axel. Ik klikte persoonlijk meer met Niels, maar zoals eerder gezegd is met Axel niets mis.

Het feit dat ze een eigen terrein hebben en geduldig zijn gaf mij als onervaren schakelaar een goed gevoel. Ik heb er zeker geen spijt van gehad.
 
Heb zelf superslechte ervaringen met vVugt met de auto. Daarom heb ik motor bij Schipper in Wognum gehaald. Supergozer! Heel erg tevreden over :)
 
Hoi, ik heb ook gelest bij Pe Schipper, goede rijschool en ik super tempo in 1 keer voor beide examens geslaagd. voordeel is dat het een kleine rijschool is waar je geen nummer bent en dus de nodige aandacht van dezelfde persoon krijgt. Kortom ik zou zo weer voor Schipper in wognum gaan.

gr,
leon *O*
 
Laatst bewerkt:
bij van vught gelest. gestart bij alfred. die na me avb vertrokken was( en intussen met zijn multistrada 1200 bij hoek bouma opdook). en mijn avd heb ik bij niels gehaald. af en toe onderweg even stoppen even wat uitleggen en daarna weer verder. en bij terugkomst nog even een situatie uittekenen die hij gezien had.

gebruikt hij nog steeds die triumph sprint 1050 om je te volgen? of rijd hij tegenwoordig met een andere motor?
 
ik wil graag mijn motor rijbewijs halen. *O*
maar waar? -O-

ik wil een goede maar ook beetje betaalbare rijschool. :]
kent iemand nog een rijschool in de buurt van HOORN?

10 a 15 km er van af mag ook nog. maar dat is max.

Hoi

Dat is niet zo moeilijk. Gewoon ff via google zoeken!
Genoeg resultaten.... 8-)

www.detelefoongids.nl, www.degoedkoopsterijschool.nl www.bovag.nl, www.cbr.nl,
www.besterijschool.com, www.rijlessen-nu.nl, www.rijschool-centrale.nl, www.autorijschool-nu.nl enz...

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan