Goede rijschool omgeving Werkendam!

Zen_78

MF veteraan
31 aug 2009
13.341
24
Regio Gorinchem
Hallo allemaal,

Zaterdag 10 oktober ga ik bij Bruinsma Utrecht "try the bike" doen, ff checken of ik aanleg heb :P en zo ja; z.s.m. beginnen met lessen!
Mijn vriend heeft er ook gelest en is heel erg tevreden, maar ik heb ook mindere verhalen gelezen op het forum.

Mede omdat ik in Werkendam woon ben ik aan het twijfelen geslagen, want Utrecht is toch al snel 40 minuten rijden...Kent iemand een goede rijschool met goede resultaten in mijn omgeving? Gewoon om ff te vergelijken...
Zit er trouwens veel prijsverschil tussen verschillende scholen, of ligt dat allemaal dicht bij elkaar?

Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ik zal zowieso eens informeren bij Versluis...maar moet er ook een goed gevoel bij hebben natuurlijk! Meer mensen die bij Versluis hebben gelest? Of iemand die je kent?
 
Niks te klagen gehad over Bruinsma, Louis helpt je perfect met plannen en de motorinstructeurs rijden gewoon met je mee op de motor.

Voor de auto heb je te maken met wat miepen, en die willen nog wel eens een steekje laten vallen. :Z Maar voor de motor kan ik het gewoon aanraden.

AVB is ook fijn, omdat ze een eigen terrein hebben, naast het spoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan