Goede rijschool regio Arnhem-Wageningen???

THE MUD

MF veteraan
22 aug 2004
3.958
73
Tolkamer (GLD)
Beste medeforummers,

Ik ben een hele tijd niet actief geweest op het forum (en waarschijnlijk maar beter ook).
Ik ben nog altijd niet in het bezit van een motor rijbewijs en hier baal ik regelmatig van (het lijkt me gewoon prachtig en ik moet en zal dat vakje ingevuld krijgen op m'n roze papiertje..............pasje ;) ).

Waar ging het mis:
Ik werd 18..........natuurlijk nog altijd (schakel)brommer/pleepot freak en wilde overstappen naar de Motor. Intake gedaan bij J. Dam te Arnhem...............waren positief, zou m'n Theorie moeten halen, 1-dags cursis voertuigbeheersing en 6 lessen op de weg.

Toch besloten om uit praktische overwegingen eerst m'n auto RBW te halen. In 1x gehaald enzo maar vond het zo'n #@%&&**@@$ rijschool/instructeur. Dankzij dat geintje heb ik er zo'n hekel aan gekregen en ben dus niet verder gegaan met m'n motor rijbewijs.

Ik zit dus alweer tijden te tobben en wil zo graag een SM hebben etc etc..............wie weet er een goede rijschool in deze regio?

Ik zal geen perfecte leerling zijn O-) want ben af en toe stronteigenwijs en niet het 'ja en amen' type. Ik kan dus wel eens een weerwoord geven (met argumenten waarom ik dat zo zie) en kan dus niet tegen instructeurs met een plaat voor hun kop die het niet eens willen aanhoren.

@ Mods: Geen idee of dit topic hier hoort (verplaatsen staat vrij) maar ben hier tijden niet actief geweest en zag de rubriek 'Regio' staan en lijkt me redelijk Regio gebonden.
 
gewoon een tijdje luisteren naar je rij instrukteur stefan
dan heb je je papiertje zo moeilijk is het nou ook weer niet
doe je best :] :]
trouwens wel verstandig om eerst je autorijbewijs te halen
 
Lang niet ge zien Stefan :W
Sloopiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *O* .
Kan goed kloppen..........tijdje verdwaald op koekblikfora en clubs enzo :X .
Maar de verloren zoon kan het 2 wieler virus toch niet onderdrukken dus maybe een comeback ;) .
gewoon een tijdje luisteren naar je rij instrukteur stefan
dan heb je je papiertje zo moeilijk is het nou ook weer niet
doe je best :] :]
trouwens wel verstandig om eerst je autorijbewijs te halen
Motor lessen gaat ook even totaal anders als met een auto waar iemand naast je zit. Zal ook niet moeilijk zijn denk ik maarja ik zoek gewoon een goede rijschool en dan wil ik het wel proberen...............moet en zal ik het halen :) .

Auto rijbewijs eerst halen.............ja motor rijden was voor mij veel makkelijker om te leren dan auto (ik had nog nooit in een auto gereden) dusja wilde eerst het moeilijkste maar doen en dacht dat dit makkelijker was omdat je deze toch nodig zult hebben.

Jammer alleen dat er nog altijd niks van motor-rbw terecht is gekomen...........wil zo graag rijden '( .

@ de rest: Niemand ervaring met rijscholen in deze regio..........kan ik me nou niet voorstellen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan