Goede spuiter voor velgen (in omgeving Leiden.)

Peepie

Die hard MF'er
5 feb 2009
425
3
Leiden
Zoals de titel al verklapt ga ik mijn velgen laten spuiten in een andere kleur.
Aangezien het van de winter moet gebeuren ben ik me nu al aan het orienteren waar ik straks terecht kan.
Zijn er mensen met ervaringen van het spuiten van velgen? Het liefst ervaringen uit de regio Leiden.
Dus gewoon netjes werk voor een normale prijs.

Gr. Peepie
 
heb er zelf geen ervaringen mee,maar heb ergens in dit forum er wel goede revieuws over gelezen,hier de link http://www.hmax.nl/Moffel/index.html
succes, zit in hazerswoude dorp
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zelf doen
Alles wat je nodig hebt is een beetje handigheid en een paar spuitbusjes.
Heb het zelf meerdere malen( bij verschillende motoren ) gedaan en ziet er perfect uit en blijft fantastisch zitten.
Natuurlijk is poedercoaten en/of een proffesionele spuiter met cabine en 2 komp. lak beter, maar ook veel duurder en ik was zeer tevreden met het resultaat ook nog na twee jaar, maar Tis maar net wat je d'r voor overhebt.
Je hoeft er je banden niet eens voor af te laten halen, gewoon even goed afplakken en spuiten maar.
Wordt veel te moeilijk over gedaan maar stelt geen bal voor.
 
Laatst bewerkt:
Als spuiter raad ik je aan om je velgen te laten poedercoaten.
Doorgaans goedkoper (al zal je meestal wel nieuwe lagers moeten) en poedercoat is harder dus beter bestand tegen krassen en beschadigen.

Poedercoat is er in een heleboel kleuren dus als je niet iets heeeel bijzonders wil dan zou ik poedercoaten.
 
heb er zelf geen ervaringen mee,maar heb ergens in dit forum er wel goede revieuws over gelezen,hier de link http://www.hmax.nl/Moffel/index.html
succes, zit in hazerswoude dorp
Heb daar onlangs een frame en velgen laten poedercoaten en ik was in ieder geval goed te spreken over het resultaat. Zag er heel erg mooi uit en het was niet al te duur. Ik betaalde per velg €40,-.
 
bij garage van de zon in lisse op de heereweg. weet niet of die goed is met velgen maar heeft de motor van me pa overgespoten voor 50 euro en dit ziet er gewoon perfect uit.
 
Ok bedankt voor de tips mannen.Heb ik alleen nog 1 vraagje aan jullie.Word poedercoaten net zo strak als spuiten want wil gewoon hoogglans wielen.De kleur word geen probleem want dat wordt zwart.
 
Ok bedankt voor de tips mannen.Heb ik alleen nog 1 vraagje aan jullie.Word poedercoaten net zo strak als spuiten want wil gewoon hoogglans wielen.De kleur word geen probleem want dat wordt zwart.

ook poedercoating is in hoogglans te krijgen
 
bij garage van de zon in lisse op de heereweg. weet niet of die goed is met velgen maar heeft de motor van me pa overgespoten voor 50 euro en dit ziet er gewoon perfect uit.
Een hele motor voor 50 euro?
Er gaat al meer dan 50 euro aan verf op een hele motor dus ergens klopt er dan iets niet.
 
het is niet zo'n grote motor;) suzuki van van! hij begon met 100 euro ofzo me vader zij gewoon 50 vond die meteen goed !
 
Terug
Bovenaan Onderaan