Goede tip voor op vakantie met moto

Hoi,
Ik heb een goede tip voor dat je op vakantie vertrekt met de moto.
Neem gewoon oude T-shirts mee. Iedere keer er een T-shirt vuil is kan je die gewoon ter plekke, natuurlijk in afvalbak, weggooien en hoef je ze niet terug mee te sleuren.
Groetjes Snowwy
 
Doe ik ook altijd met onderbroeken.

Heb er iedere week eentje weggegooid.


:+
 
14 dagen = 14 tshirts + 14 paar sokken + 14 onderbroeken .. daar heb je algouw een side car voor nodig ... van elks 3 stuks plus een tube handwaszeep, en paar eurootjes voor de campingwasmachine ... no sweat (behalve overdag in de zon) :+
 
14 dagen = 14 tshirts + 14 paar sokken + 14 onderbroeken .. daar heb je algouw een side car voor nodig ... van elks 3 stuks plus een tube handwaszeep, en paar eurootjes voor de campingwasmachine ... no sweat (behalve overdag in de zon) :+
14dgn = 2 t-shirts + 2 paar sokken + 1 onderbroek :X

Travel light :+
 
Topictitel mag ook in kleine lettertjes, we zijn niet doof.

Verder bedankt voor de tip, maar ik loop er toch graag een beetje verzorgd bij op vakantie en mn oude t-shirts gaan toch eerder de poetsdoekenbak in. Met handdoeken doe ik het vaak wel.
 
Dat is net genoeg, ...toch?

BTW hoe was je vakantie, toch nog een beetje zon gehad in het natte noorden?
Net te weinig dus.

Er komt zo niet echt schot in onze relatie.

Zoals je zegt: beetje zon, natte oorden.
 
wat dacht je van twee setjes lang sportondergoed en één tube handwas?
dat spul droogt echt super snel en draagt veel prettiger onder een leren pak.
 
Wat ik o.a. meenam toen ik met de motor op vakantie ging (jaren achter elkaar):

Regenhoes voor de motor, dopsleutelset, momentsleutel, eten, drinken, electrische koelbox voor onderweg, vrouw, katten, kattenbak, kussens, dekbed, koffers met kleding, 30 CD's...
















Oh ja, en de auto met een aanhanger om de motor op te zetten. En op de bestemming lekker scheuren!!! :+
 
Wat ik o.a. meenam toen ik met de motor op vakantie ging (jaren achter elkaar):

Regenhoes voor de motor, dopsleutelset, momentsleutel, eten, drinken, electrische koelbox voor onderweg, vrouw, katten, kattenbak, kussens, dekbed, koffers met kleding, 30 CD's...

En dat alles goed, professioneel samengeperst in twee pakketjes van 40*30*20, zodat het allemaal in de zijkoffers pastte.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan