tsja, dat is erg persoonlijk. Het rijgedrag is ook iets dat je moet liggen of niet.
Maar je ziet bij de RT's weinig van het block, alleen de bovenkanten van de cilinders (die dan amper 2 cm naar buiten steken).
Gewoon een keer proefrijden zou ik zeggen. BMW heeft tegenwoordig veel aan het uiterlijk gedaan van de motoren, maar ik vind persoonlijk het uiterlijk van de 1150 net wat sportiever dan de 1200. Maar dat beeld van de 1200 is ook wel aan het bijtrekken nu ik hem vaker gezien heb.
je zou ook even de 1150S kunnen kijken, is vast een stuk goedkoper nu. Maar dat is ook weer geen toermotor
1150RT's zijn er nu ook wel rond de 9.000 euro te vinden (rond 2003). De oudere modellen van dit type hebben geen twinspark.
Maar je ziet bij de RT's weinig van het block, alleen de bovenkanten van de cilinders (die dan amper 2 cm naar buiten steken).
Gewoon een keer proefrijden zou ik zeggen. BMW heeft tegenwoordig veel aan het uiterlijk gedaan van de motoren, maar ik vind persoonlijk het uiterlijk van de 1150 net wat sportiever dan de 1200. Maar dat beeld van de 1200 is ook wel aan het bijtrekken nu ik hem vaker gezien heb.
je zou ook even de 1150S kunnen kijken, is vast een stuk goedkoper nu. Maar dat is ook weer geen toermotor
1150RT's zijn er nu ook wel rond de 9.000 euro te vinden (rond 2003). De oudere modellen van dit type hebben geen twinspark.
Laatst bewerkt: