Goedenavond, u spreekt met de Politie! Grrr..

Wel eens opgebeld door de politie?

  • Jep, voor precies hetzelfde

    Stemmen: 1 1,5%
  • Ja, voor andere zaken

    Stemmen: 17 26,2%
  • Nee

    Stemmen: 42 64,6%
  • Deze man krijgt de Koos-Award!

    Stemmen: 5 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kijkt zeker veel naar Amerikaanse politieseries, Kawaknul???? :X :X
 
Ville is vast een jong pikkie die denkt dat-ie nog op een snorfiets door de straten scheurt. Het eigenwijze secreet zou onmiddelijk z'n rijbewijs afgenomen moeten worden. Bah, heb een bloedhekel aan lui die volledig zelf denken te kunnen bepalen wat veilig is en wat niet, en te dom zijn te begrijpen dat dat zo niet kan werken.

Zijn Goddelijke Ogen zien dat er geen fietsers en voetgangers zijn, en dus kan hij doen wat hij wil, toch? Totdat hij er een over het hoofd ziet en niet meer kan ingrijpen omdat hij te plat ligt of te hard gaat, of de voetganger/fietser doet iets onverwacht omdat het weggedrag van de snotneus onvoorspelbaar is.

Hopelijk rij je eerst jezelf te pletter voordat je dat met een ander doet.

WB

Hum, we snappen je wel, en de boodschap komt ook wel over... maar om dat nou *zo* te zeggen?? :? B|
 
- Daar hoef u zich geen zorgen om te maken hoor, de PV heb ik al geschreven


dat vind ik dan weer een beetje lullig en snap het telefoon gesprek niet helemaal, alsof hij alsnog even zcihzelf komt oppoetsen door te zeggen ik had meer kunnen schrijven.
Ik zou het zo doen : eerst bellen en afhankelijk van het gesprek wel of niet bekeuren of zo :+
Tsja, had ik dus ook op gehoopt, viel een beetje tegen...
 
Het terug naaien van de blauwe pet in kwestie is toch lastig, als je/jullie voor de kantonrechter staat/staan dan is het toch zijn woord tegen het jouwe, aangezien hij een ambtseed heeft afgelegd telt zijn woord zwaarder voor de kantonrechter.. desalniettemin wens ik je veel succes!

kijk "vroeger" ging ik dit nog geloven omdat de agent in kwestie er geen voordeel kon uithalen,... nu met het boetequotasysteem is het een héél andere zaak. Nu heeft de bekeurende agent wel een voordeel te halen, hij/zij wordt namelijk beoordeeld op het aantal bonnen die binnengebracht worden. Zelfs met de ambtseed weegt het persoonlijk voordeel van de agent in kwestie hoger op.

Trouwens die ambtseed zorgt er niet voor dat de aflegger van de eed beter kan zien dan een ander.
 
Tsja, had ik dus ook op gehoopt, viel een beetje tegen...
begin de man nu toch weer een beetje onsymphatiek te vinden zoiets als steek het mes in de rug .......... wacht nog even ........ en begin er flink aan te morrelen
 
kijk "vroeger" ging ik dit nog geloven omdat de agent in kwestie er geen voordeel kon uithalen,... nu met het boetequotasysteem is het een héél andere zaak. Nu heeft de bekeurende agent wel een voordeel te halen, hij/zij wordt namelijk beoordeeld op het aantal bonnen die binnengebracht worden. Zelfs met de ambtseed weegt het persoonlijk voordeel van de agent in kwestie hoger op.

Trouwens die ambtseed zorgt er niet voor dat de aflegger van de eed beter kan zien dan een ander.
afschaffen dat quotem systeem !!!!
 
Wat zal ik hem laten zweten voor die 95 euro, echt waar....
Ik ga dat hele PV doorsnuffelen op vormfouten! :9
[/quote]

Als je het binnen hebt, zoek het kledingnummer dan op. kun je hem ook eens bellen.
Aan de ene kant wel netjes dat ie opbelde. is beter dan zomaar een boete in de bus. Maar wat een zeiksnor zeg!!!

Suc6
 
Ik vind dat je je gewoon neer moet leggen, je bent fout geweest klaar.
Wees een vent en accepteer je straf.

Ik erger me dood aan motorrijders die overal maar inhalen en doen. Je bent een schande voor ons motorrijders. Je komt net kijken man met je 25Kw brommer.
 
Ik vind dat je je gewoon neer moet leggen, je bent fout geweest klaar.
Wees een vent en accepteer je straf.

Ik erger me dood aan motorrijders die overal maar inhalen en doen. Je bent een schande voor ons motorrijders. Je komt net kijken man met je 25Kw brommer.


Zo moest je even je frustraties kwijt :X
 
Nee dat niet, maar de schuld wordt weer bij een ander gelegd, in dit geval de politie. Ik vind dit niet nodig. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag, die mensen doen hun werk.

Die jonge gasten denken dat ze zich alles kunnen permiteren, laat ze eerst maar eens verantwoordelijkheid leren in de grote mensenwereld. B|
 
Haha, wat een verhaal. lees et net pas.

Jij hebt opzich wel lef om zo in discussie te gaan. (omdat het gewoon kansloos is).

als ik staande word gehouden blijf ik meestal braaf, zodat ze me soms wel eens met een waarschuwing willen laten gaan. :)
 
Nee dat niet, maar de schuld wordt weer bij een ander gelegd, in dit geval de politie. Ik vind dit niet nodig. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag, die mensen doen hun werk.

Die jonge gasten denken dat ze zich alles kunnen permiteren, laat ze eerst maar eens verantwoordelijkheid leren in de grote mensenwereld. B|

Schuld wordt idd bij een ander gelegd, maar wel met juiste argumentatie. Zo'n moraalridder wordt denk ik bij weinig mensen geaccepteerd. Vooral als deze achteraf nog een belletje doet om hem daarop aan te spreken.
Het motor rijden wordt juist leuk gemaakt door je wendbaarheid, en deze kan goed benut worden wanneer er files staan of dergelijke omstandigheden.
En ook al is het zo dat je net (2 jaar?) motor rijdt, het blijven de betere bestuurders op de weg.
Om zo te oordelen naar de mede motorrijders die minder lang rijden dan dat jij doet is niet terecht. Rij eerst een honderd km met hem samen voordat je daar uitspraak over doet. :W
 
Kwamen ze maar als het nodig is/was..... :X

Begin zo langzamerhand te geloven dat het halve motorforum hier uit politieagenten bestaat, die tijdens het nuttigen van hun donuts de opdracht hebben om hier de moraalridders uit te gaan hangen en goebels-praatjes moeten rondbazuinen..

jonge jonge jonge wat zijn die dienders tegenwwordig toch goed bezig

Wat heb jij een zelfmedelijden zeg......... :r
 
Ik heb zo'n beetje alles hier gelezen maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat we het hier te maken hebben met eenzichzelf als stoer profilerend net uitgepubere betweter.(De toesprekende diender doet het misschien wel met een zeer irritant moraliserend vingertje, maar zijn antwoorden zijn op zijn zachtst gezegd puberaal!)
Hij rijdt motor en misdraagt zich volgens de geldende normen en wetten en wordt daar door een politieagent persoonlijk benaderd omdat dit misschien toch helpt dat de betreffende BEGINNENDE motorijder zich iets aantrekt van de zoals ik het interpreteer toch meer dan redelijke argumenten en in de toekomst zich beter zal gedragen. Daarbij dan er van uitgaand dat de betreffende politieagent gewoon een gewetensvolle proffesionele en betrokken agent is.

Hij rijdt te hard,
Rijdt volgens de agent onverantwoordelijk,
En haalt nog eens asosiaal rechts in.


En dan zeiken over een bekeuring :? |(

GEWOON BETALEN :+
 
Ik heb zo'n beetje alles hier gelezen maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat we het hier te maken hebben met eenzichzelf als stoer profilerend net uitgepubere betweter.(De toesprekende diender doet het misschien wel met een zeer irritant moraliserend vingertje, maar zijn antwoorden zijn op zijn zachtst gezegd puberaal!)
Hij rijdt motor en misdraagt zich volgens de geldende normen en wetten en wordt daar door een politieagent persoonlijk benaderd omdat dit misschien toch helpt dat de betreffende BEGINNENDE motorijder zich iets aantrekt van de zoals ik het interpreteer toch meer dan redelijke argumenten en in de toekomst zich beter zal gedragen. Daarbij dan er van uitgaand dat de betreffende politieagent gewoon een gewetensvolle proffesionele en betrokken agent is.

Hij rijdt te hard,
Rijdt volgens de agent onverantwoordelijk,
En haalt nog eens asosiaal rechts in.


En dan zeiken over een bekeuring :? |(

GEWOON BETALEN :+
Als de TS het er niet mee eens is mag i dat toch gewoon kenbaar maken.
Dan kan de pliziediender uitleggen waarom de TS het niet goed ziet.
Beter dan ja en amen zeggen, maar ondertussen denk, vent krijg een vet hard met je moralistische gezever :W
 
Nee dat niet, maar de schuld wordt weer bij een ander gelegd, in dit geval de politie. Ik vind dit niet nodig. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag, die mensen doen hun werk.

Die jonge gasten denken dat ze zich alles kunnen permiteren, laat ze eerst maar eens verantwoordelijkheid leren in de grote mensenwereld. B|

ik ben het met je eens dat je nit moet zeuren als je een boete krijgt, maar verder heb jij volgens mij een aardige hoge eigen dunk. |(

volgens mij denk jij dat jij als ouwe lul god bent ofzo?
 
ik ben het met je eens dat je nit moet zeuren als je een boete krijgt, maar verder heb jij volgens mij een aardige hoge eigen dunk. |(

volgens mij denk jij dat jij als ouwe lul god bent ofzo?
voegt weinig toe aan de discussie denk ik :)
 
Ik vind dat je je gewoon neer moet leggen, je bent fout geweest klaar.
Wees een vent en accepteer je straf.

Ik erger me dood aan motorrijders die overal maar inhalen en doen. Je bent een schande voor ons motorrijders. Je komt net kijken man met je 25Kw brommer.
:^
Nee dat niet, maar de schuld wordt weer bij een ander gelegd, in dit geval de politie. Ik vind dit niet nodig. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag, die mensen doen hun werk.

Die jonge gasten denken dat ze zich alles kunnen permiteren, laat ze eerst maar eens verantwoordelijkheid leren in de grote mensenwereld. B|
:^














:+ ..Whoeahahahahaha!!! Betaaln jong! _O- _O- _O- :P

..dat ik dit niet eerder gelezen heb.. :? })
 
nu beginnen ze u al in prive sfeer telefonish te intimideren die rotflikken !
tja !

gewoon bij mr flik eens een bezoek brengen op een mooie zondagmorgend,met een paar albanezen !
 
Dit gaat nergens meer over, ik ben zelf geen ouwe lul, maar 31 jaar en weet waar ik over praat. Ik moet je straks van het asfalt afschrapen en thuis vertellen wat er gebeurd is. Denk dus eerst een na voordat je zulke uitspraken doet.

Dat is volwassen zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan