Goedenavond, u spreekt met de Politie! Grrr..

Wel eens opgebeld door de politie?

  • Jep, voor precies hetzelfde

    Stemmen: 1 1,5%
  • Ja, voor andere zaken

    Stemmen: 17 26,2%
  • Nee

    Stemmen: 42 64,6%
  • Deze man krijgt de Koos-Award!

    Stemmen: 5 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik snap er geen kloot van.. Hij is motoragent, was op dat moment in functie, maar kon niet achter je aan? Hij heeft foto's gemaakt van wat je deed, dat is niet gevaarlijk? foto's maken terwijl je rijdt??Wat is dit allemaal voor een onzin.. Hoezo heeft hij wel foto's gemaakt maar je niet aangehouden, als het blijkbaar allemaal zo asociaal was had hij je toch van de weg gehaald?

Te veel vragen die ik zelf op dat moment had gesteld.. Net zoals ik naar zijn naam en dienstnummer (of hoe dat ook heet) had gevraagd
 
en zie hoe het systeem met veel moeite weer een echte crimineel vangt.

als die ontzettende tering eikel echt zijn werk deed dan las je dit soort berichten niet:
Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

lekker he, de nederlandse rechtstaat _O-

maar ja, de TS is natuurlijk een keiharde wegmisbruiker die een gevaar is voor de samenleving :)

veel moeite... dader is op heterdaad aangehouden !!


Het is niet goed dat zij zo lang heeft moeten wachten.

Verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat zedenzaken uitsluitend door zedenrechercheurs opgepakt mogen worden vanwege het specifieke karakter van die zaken.
Zedenrecheurs moeten voordurend afwegingen maken in prioriteiten omdat er nu eenmaal niet genoeg mensen zijn met een dergelijke functie. En een verse verkrachting gaat voor een aanranding.... '( ...
De uniformcollega's hebben de verdachte op heterdaad opgepakt... die valt dus zowiezo weinig te verwijten, lijkt mij.

Als je iemand een zwarte piet toe wil spelen... doe dat dan naar de juiste, de politieK, niet de politie.




weinig nut zo'n oud topic op te rakelen |(

Slotje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan