Goedendag! Leuk om deel uit te maken van het forum! Ik ben Sam.

PassionBiker

Rookie
25 okt 2020
11
2
Dag iedereen!

Leuk dat je even de tijd neemt om mijn 'voorsteltopic' te bekijken. Ik heb, zoals mijn nickname al doet vermoeden, een passie voor motorfietsen.
Ik heb in september van dit jaar mijn A rijbewijs in ontvangst mogen nemen en heb een week later een super toffe Honda CB600F (PC36) uit 2002 aangeschaft.

Jammer maar helaas is mijn Honda even later het slachtoffer geworden van vandalisme waardoor ik er nu niet op kan rijden. Uiteraard ben ik voornemens om hem snel weer op te lappen zodat ik lekker over de wegen kan cruisen. 🏍️ 💨💨💨

Ik zag dat het forum ook een Hornet-community had. Zodra ik me wat meer wegwijs heb gemaakt op het forum, zal ik mij daar ook per direct aansluiten.

Dat was het nu voor eventjes. Ik hoop dat ik veel mag opsteken hier op het forum!

Groetjes,
Sam
(a.k.a. PassionBiker)
 
Hoi Sam.
Welkom om dit stukje internet.
Ik heb zelf een cbf600sa staan, wat een beetje het brave broertje is van jouw Honda.
Hopelijk valt de schade mee. En hopelijk kun je hier wat leuke hoekjes vinden, tussen de meuk is ook veel interessants en nuttigs te vinden gelukkig. ;)
 
Hoi Sam.
Welkom om dit stukje internet.
Ik heb zelf een cbf600sa staan, wat een beetje het brave broertje is van jouw Honda.
Hopelijk valt de schade mee. En hopelijk kun je hier wat leuke hoekjes vinden, tussen de meuk is ook veel interessants en nuttigs te vinden gelukkig. ;)
Ha roestendoenze,

Dank je wel voor je warme welkom. Leuk ding zo'n CBF600SA! Doet me denken aan een meer 'toer-achtige' versie van mijn Honda.
Ik heb voor mijn registratie hier op het forum al het een en ander zitten rond te snuffelen. Hopelijk kom ik inderdaad heel wat nuttige onderwerpen tegen!
 
Ach, @roestendoenze wil je me twee voorbeelden sturen? ;) :+

@PassionBiker welkom op dit onwijs gezellige platform. Je gaat hier zeker wijzer worden en gezelligheid vinden. Wat is er met je motor gebeurd?
Dag Rob RD!

Ook jij bedankt voor je warme welkom. Laten we hopen dat ik hier heel wat leuke dingen mee zal meemaken.

Mijn motor is, zoals het er naar uit ziet, stevig aan gort gegooid waarbij o.a. de koplamp het flink te verduren heeft gekregen. Toen ik terug kwam, trof ik mijn motor even verderop tegen een boom aan en helemaal onder de modder. Even later alle vuiligheid eraf geboend en jammer genoeg flinke schade overgehouden aan dit voorval. Doordat mijn motor ook een lange tijd op z'n zij heeft gelegen, wil hij helaas ook geen teken van leven meer geven.

Ik ben nu druk bezig met het verzamelen van de benodigde onderdelen. Zodra dit is gedaan, zal ik kijken hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen.
 
Jammer dat je nog niet in off topic kan, dat heeft geloof ik een treshold van 30 posts en 30 dagen. Daar kan je eventueel een visje uitwerpen om wat onderdelen te bemachtigen. Gratis of voor weinig. Ik zou haast zeggen open een topic voor je motor, voor jou een dagboek, voor ons een interessant verhaal. Affijn je vind je weg wel... :t
 
Haha, dat houdt dus in dat ik wat actiever op het forum zal moeten zijn!
Ik heb al een topic geplaats bij 'Te koop gevraagd' en hoop dat er mensen zullen zijn die wat onderdelen beschikbaar hebben.

In ieder geval bedankt voor je tips, Rob!
 
:W Sam
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan