Goedhart Seizoensopening 2019

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
A

Anoniempje442

Guest
slider_en_omslag_foto.png

Voor de aftrap van het nieuwe motorseizoen moet je in Bodegraven zijn. Wij vieren de start van een mooi motorjaar grootser dan ooit. Dit doen we met een volledig overdekte show met de nieuwste kleding, accessoires en motoren. Voor leerzame tips kan je deelnemen aan de workshops & clinics. Én er is een pop-up store: een speciale beurswinkel vol A-merken helmen, motorkleding en accessoires voor Beurs-prijzen.

We gaan voor het tweede jaar op rij niet naar de MOTORbeurs. Dit besluit namen we vorig jaar omdat we in Utrecht lang niet kunnen laten zien wat we allemaal in petto hebben. In 2018 kwamen we dan ook voor de eerste keer met onze eigen variant op de beurs: de Goedhart Seizoensopening.

Welke nieuwe motoren zijn te zien tijdens de Goedhart Seizoensopening 2019? We kunnen alvast iets beloven: nergens in Nederland vind je zo veel primeurs op één plek. Bekijk of jouw favoriete motor ook te bewonderen is op 8, 9 en 10 februari.

Dé grootste motordealer van de BENELUX met motorkleding, motoraccessoires, nieuwe- en gebruikte motoren, motoronderhoud en veel meer. Ontdek het zelf! - Goedhart Motoren
 
Op site staat tenere 700 concept maar die schijnt er niet te zijn...... schrijf het dan niet op site
 
Was wel ff leuk, was er wat later zaterdag dus niet heel druk meer,je kan beter door weeks komen heb je genoeg ruimte en rust om van alles goed te bekijken..
Waren goeie hamburgers in elk geval en ff een ritje met zijspan:]
 
Was wel ff leuk, was er wat later zaterdag dus niet heel druk meer,je kan beter door weeks komen heb je genoeg ruimte en rust om van alles goed te bekijken..
Waren goeie hamburgers in elk geval en ff een ritje met zijspan:]
Hamburgers uit de koffie-hoek-keuken-van-Goedhart?????
Daar rij ik voor om :}:}:}
 
Ah Ik bij Unica
Ha Buurman, ik werk bij Refresco, was idd druk, maar altijd toch weer gezellig. Ga sinds vorig jaar met kleindochter van 8 elke keer brommers kijken. De Motorbeurs verleden jaar was net iets teveel van het goede voor haar
 
Grappig, ik kom zelf ook uit Bodegraven, werk er niet. Het was inderdaad lekker druk maar dat is het vaak als ze iets organiseren. Ik vind dat ze het altijd toch leuk aanpakken zo. Vriendelijke lui achter de kassa's/garages die altijd goed meedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan