goedkoop adres traanplaten in Gelderland?

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.411
102
Valburg
Wie weet waar ik (redelijk) goedkoop aan (op maat gesneden) traanplaten kan komen in Gelderland?

Ik ben bezig met een motortrailer en om hem helemaal af te maken zoek ik dus nog wat traanplaten.........

Wie helpt?
 
Mijn buurman werkt dagelijks met traanplaten en ik bestel ze bij hem. Als je me ff de maten opgeeft en welke soort je wilt (2, 3, of 4 tranen) dan kan ik wel even vragen wat dat gaat kosten
Gr. Sjaak.
 
Als je die info hierdan ook ff zou willen neer zetten ;) Ik ben daar ook wel in geinteresseerd
 
Op http://link.marktplaats.nl/101088447 (MP staat altijd een vent met traanplaat).

Is volgens mij niet duur, ik wil ook nog een plaatje kopen voor een vederlichte ahw. De rest heb ik allemaal al. Kan die buurman soms zeggen of dit duur is of niet?

Deze kost:
Plaatmaat 2.50 x 1.25 5 traans kost € 150,00 per plaat incl 19% BTW
 
Mijn buurman werkt dagelijks met traanplaten en ik bestel ze bij hem. Als je me ff de maten opgeeft en welke soort je wilt (2, 3, of 4 tranen) dan kan ik wel even vragen wat dat gaat kosten
Gr. Sjaak.

Het om de volgende (+/-) maten:

1 maal 210 x 110 cm
2 maal 210 x 35 cm

Dikte mag zo dun mogelijk aangezien de platen gebruikt gaan worden als afwerking en niet als dragende constructie. Ook het aantal tranen is niet van belang.....doe maar de goedkoopste ;)
 
Het om de volgende (+/-) maten:

1 maal 210 x 110 cm
2 maal 210 x 35 cm

Dikte mag zo dun mogelijk aangezien de platen gebruikt gaan worden als afwerking en niet als dragende constructie. Ook het aantal tranen is niet van belang.....doe maar de goedkoopste ;)

dat worden 0 tranen en dikte nihil.

Ik stel voor 3 rollen zilverpapier :)
 
Vendel, H. v.d.
Voltastraat 2
4004 KA Tiel
Fax: 0344-624831

dit is een zeer geschikte peer je moet wel de eigenaar hebben (lang haar) haha

je kunt er ook zonder bon afrekenen bij kleine bedragen.(is eigenlijk geheim)haha
mensen van de fiscus gaarne niet lezen ;) ;) ;) ;)

overdag gewoon binnenlopen. hele week open
 
De traanplaat kost €45 per vierkante meter.
Gr. Sjaak.

Dus totaal (met de opgegeven maten) komt het dan op zo'n kleine € 170,-
Als dat zo is wil ik graag het telefoonnummer van je buurman :Y


ohja.....en waar woont/werkt die buurman van je?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je echt haast hebt met je aanhanger want anders zou ik je willen adviseren om ff geduld te hebben. Het komt namelijk nog wel eens voor dat er stukken plaat over blijven van een project dus dan kan het goedkoper...Maar nogmaals; ik weet niet hoeveel haast je hebt.
Gr. Sjaak
 
xxxxx
xxxxx
xxxxx
xxxxx

dit is een zeer geschikte peer je moet wel de eigenaar hebben (lang haar) haha

je kunt er ook zonder bon afrekenen bij kleine bedragen.(is eigenlijk geheim)haha
mensen van de fiscus gaarne niet lezen ;) ;) ;) ;)

overdag gewoon binnenlopen. hele week open


dan zou ik zijn volledige adres en die opmerking vooral op het internet gooien....
je weet nooit wie hier me leest en als er een overijverige fiscus medewerker is met een slecht humeur dan is die gast mooi klaar.....
 
Ik weet niet of je echt haast hebt met je aanhanger want anders zou ik je willen adviseren om ff geduld te hebben. Het komt namelijk nog wel eens voor dat er stukken plaat over blijven van een project dus dan kan het goedkoper...Maar nogmaals; ik weet niet hoeveel haast je hebt.
Gr. Sjaak

Ik wil mijn aanhanger voor 12 juni klaar hebben, dus enige haast is er wel bij!
 
Sorry maar dan moet ik je teleurstellen. hij is namelijk beredruk dus dat durf ik hem niet eens te vragen.
Gr. sjaak.
 
bel kelders in boxmeer even, is zo'n bedrijf dat allerlei restpartijen opkoopt, daar lagen van de week zo'n 200 platen ik vermoed 122 bij 244
 
Terug
Bovenaan Onderaan