Goedkoop banden - Uitlaat verstelbaar?

Athorus

MF'er
11 jul 2011
66
0
Ik heb nieuwe banden nodig voor yamaha r1 2000. Alleen weet zo niet waar ik moet opletten bij banden bijvo, merk type waar ik ze goedkoop kan halen.

Ik ben niet tevreden met de geluid van me uitlaat de geluid is niet hard genoeg. Ik heb gehoord dat ik iets aan me uitlaat kan doen dat er harder geluid komt.... alleen hij was er niet zeker van dus dacht vraag even hier wel na of het echt zo is :P
MERK: Laser deeptone exhaust systems made by jama
 
Bedankt, ik wacht af op een mooie weer. Een vriend van me moet ook zijn banden vervangen. Dan ga ik wel samen met hem Roetgen. Is nog niet noodzakelijk het zijn nog geen vierkante banden :P
Eerst even van te voren bellen voor prijzen / bestelling.
Zeg maar dat die maffe hollander met die V-Max op Avon's je gestuurd heeft...

Als je op dinsdag belt, hebben ze tijd zat om voor zaterdag de banden in huis te hebben.
Bovendien rijdt je dan niet voor niks, als de prijs teleur zou stellen.


Voor wat betreft het "startprobleem": een radiator heeft niets met starten te maken, is niks anders dan een koeler.

Ik denk dat hij eerder de carburateurs bedoeld. Die zouden eventueel verstopt kunnen zijn, als de motor lang stilgestaan heeft.
Inderdaad, even aan de pijpen voelen of ze gelijkmatig warm worden.
De pijp die koud(er) blijft dan de anderen, daar zit het probleem.
Eventueel kleppen stellen en carburateurs synchroniseren zou niet verkeerd zijn.
Vooropgesteld dat jouw motor nog carburateurs heeft en geen injectie....
 
Ik ga zowiezo je naam vermelden maffa hollander :P alleen word even afwachten op mooie weer.


Mijn buurman zei carburateurs haha ik maakte er radiator van :} Ik zal kijken of ik een filmpje kan maken. Waar bevinden de uitlaatbochten?
Wat zou het kosten zijn om de kleppen te stellen en carburateurs?
 
Ik ga zowiezo je naam vermelden maffa hollander :P alleen word even afwachten op mooie weer.


Mijn buurman zei carburateurs haha ik maakte er radiator van :} Ik zal kijken of ik een filmpje kan maken. Waar bevinden de uitlaatbochten?
Wat zou het kosten zijn om de kleppen te stellen en carburateurs?



Zal wel een paar tientjes zijn denk ik, of je gaat even rondbellen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan