goedkoop kuipdelen laten spuiten

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.525
1.870
Rotterdam
Wie weet er een goedkoop adresje waar ik mn racekuip kan laten spuiten?

Ik hoef zeker geen MotoGP replica, een mooi blauw kleurtje is zat!

Dit omdat ik volgend jaar van plan ben om ZAC te gaan rijden...

Ik hoor het graag van jullie!!


:W
 
goedkoop weet ik niet, maar misschien is het een idee om zelf een compressor(tje) met "care-unit" (haalt het vocht eruit na het comprimeren) aan t schaffen, tezamen met een spuitbeker.

Als je dan een beetje handig bent, kan je het zelf doen, en zit je niet elke keer aan een spuiter vast

nadeel is dat je in de winter niet kan spuiten vanwege de temperatuur, maar gelukkig race je ook niet in de winter ;)

spuiten is nooit goedkoop ben ik bang, of je moet een goede kennis/beun de haas hebben, die t voor een leuk prijsje doet
 
niemand een adresje in de omgeving van Voorne Putten/Rotterdam waar
ik mn kuipdelen kan laten spuiten??? -O-
 
Goed, allemaal uitgelachen??

Nu graag ff serieuse reactie's...

pfff humor is ver te zoeken...


Waarom spuit je niet zelf, veel goedkoper toch?

50 liter compressor is genoeg om mee te spuiten (kosten: +/- 90 euro)
Verfspuit met fatsoenlijke instelmogelijkheden (verf/verneveling/luchtdruk) hoeft ook niet veel te kosten. Spuit heb je voor +/- 40 euro, en daar spuit je prima mee hoor!
Liter verf, is zat voor alle kuipen te spuiten. Kosten incl. verharder en verdunner: +/- 80 euro.

Ben je kwijt... 90+40+80=210 euro.
Das goedkoper dan laten doen, en als je een beetje je best doet word het resultaat er niet minder om! :)
 
Probeer eens spuiterij de Lange in Rhoon, een deel van de kuip van me bwm ligt er nu, bij hun 50 euro bij de BMW en collega's 125 euro ex de BTW
 
Probeer eens spuiterij de Lange in Rhoon, een deel van de kuip van me bwm ligt er nu, bij hun 50 euro bij de BMW en collega's 125 euro ex de BTW

Dat klinkt wel interessant, omdat ik zelf uit Rozenburg kom.
Heb je toevallig ook een email adres van die zaak?
 
Garage & Schadeherstelbedrijf P. De Lange
Ambachtstraat 6
3176 PR Poortugaal

Tel. 010-5015218
Fax. 010-5016637
 
Wie weet er een goedkoop adresje waar ik mn racekuip kan laten spuiten?

Ik hoef zeker geen MotoGP replica, een mooi blauw kleurtje is zat!

Dit omdat ik volgend jaar van plan ben om ZAC te gaan rijden...

Ik hoor het graag van jullie!!


:W


Dat kan je ongetwijfeld zelf :Y , en zo niet dan wel tegen de tijd je er mee klaar bent _O- :W
 
niemand een adresje in de omgeving van Voorne Putten/Rotterdam waar
ik mn kuipdelen kan laten spuiten??? -O-
Een vriend van mij liet zijn complete motor (dus alle delen) spuiten voor 400 euro bij Autobedrijf Leon. Als je op de A20 van Rotterdam richting Hoek van Holland rijdt en je bent net over de brug bij de Spaanse polder dan zie je hem rechts langs de weg zitten.
 
Laatst bewerkt:
vraag eens bij motormate in zwijndrecht.die hebben het toen voor mij geregeld,
echt super!!!!!! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan