goedkoop licht ding

KaWaReZ

MF veteraan
10 nov 2003
14.079
10
Den Haag
zoek voor woonwerk nog een licht motortje

Licht motortje dus, motorisch (motor, remmerij, banden) nog in redelijke/goede staat.
uiterlijk boeit geen ene ruk, verlichting ook niet.

Zolang ie maar vooruitkomt en (goed) tot stilstand te brengen is met het aanwezige materiaal. (En kom nou niet met een aangelijnd anker aanzetten van 250kilo, ik geloof best dat dat ook remt, alleen de agenten hier hebben waarschijnlijk een andere mening ;) )

voorkeur gaat uit naar een NX250, maar als je wat hebt staan wat gewoon goed rijdt.

zolang er maar een (legaal) motorkenteken opstaat, (goed) rijdt, goed remt, geen rare dingen heeft (krom frame of vierkante wielen), geen/weinig olie zuipt en kwa benzine ook leuk zit, voor weinig, heb ik interesse.


:)

2t/4t 125-400cc, die richting. sjopper tot cross .
 
125cc een AR 125 kawa echt iets voor jou,na goede afspraken neem ik er wel
een mee.
Eerst mijn sprinter keuren ,of ? vf250 loopt 1;40.
 
een gpx 400r 16v twin cam misschien?

full



c profile 4 e-mail
 
Ik heb een Honda CMX 250 te koop.

Leuke lichte chopper! :]

full


Hoor het wel van je als je meer info wilt!
(Zie ook topic 'te koop aangeboden' voor meer info)
 
}) ik heb nog een Kawasaki Z250 staan voor weinig(300E), moet alleen een andere starmotorkoppeling en nieuwe accu in. En moet ook een beetje gepoetst worden.
In Den Haag staat die Kawa. Als je interesse hebt hoor ik het wel. })

Oh ja hij is rood :] :Y
 
Ik heb een rode Honda CB 250 (Two-Fifty), 40.000km, technisch helemaal in orde.
Mag je voor € 900,- hebben :P
 
zoek voor woonwerk nog een licht motortje

Licht motortje dus, motorisch (motor, remmerij, banden) nog in redelijke/goede staat.
uiterlijk boeit geen ene ruk, verlichting ook niet.

Zolang ie maar vooruitkomt en (goed) tot stilstand te brengen is met het aanwezige materiaal. (En kom nou niet met een aangelijnd anker aanzetten van 250kilo, ik geloof best dat dat ook remt, alleen de agenten hier hebben waarschijnlijk een andere mening ;) )

voorkeur gaat uit naar een NX250, maar als je wat hebt staan wat gewoon goed rijdt.

zolang er maar een (legaal) motorkenteken opstaat, (goed) rijdt, goed remt, geen rare dingen heeft (krom frame of vierkante wielen), geen/weinig olie zuipt en kwa benzine ook leuk zit, voor weinig, heb ik interesse.


:)

2t/4t 125-400cc, die richting. sjopper tot cross .

Hallo, is dit iets voor je ?

Te koop HONDA CB400F Super Sport.
Bouwjaar 1976.
De prijs is 670 euro.
Zie de foto.
Meer info ! vraag maar.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan