Goedkoop met de trein naar de motorbeurs

EgbertO

MF veteraan
23 jul 2002
1.539
3
Onlangs hadden ze bij Blokker een aktie met een goedkoop dagje reizen.
Een tweepersoonskaart met onbeperkt reizen in Nederland per spoor voor twee personen voor 25 euro. De aktie is allang afgelopen en het kaartje was geldig tot en met 1 maart. Nu zijn er veel mensen die zo'n aktiekaart hebben gekocht en niet aan het maken van een reis zijn gekomen.
Wil je met de trein kijk dan eens op marktplaats. De laatste dagen is het aanbod van die kaartjes behoorlijk gestegen. Kom je over wat groter afstand, dan kan het soms geldbesparend zijn

EgbertO
 
Als je met de motor naar de motorbeurs komt krijg je van de KNMV gratis bewaking voor je motor + een bak gratis koffie. Vind ik opzich ook wel een leuke deal :)
 
Pas net een schrijfremslot onder me buddy... laat staan wat ik allemaal van plan ben om te halen *O*

ga deze keer maar met het koekblik :]
 
Als je met de motor naar de motorbeurs komt krijg je van de KNMV gratis bewaking voor je motor + een bak gratis koffie. Vind ik opzich ook wel een leuke deal :)


Alleen al voor die bak gratis koffie doe ik het.
We zitten in een recessie hé!

Wij gaan vrijdags ook mooi op de 2wielert gelukkig gaan er bekende van ons ook deze dag maar die gaan met het koekblik :)
 
Natuurlijk ga ik met de trein, dan blijven mijn net gepoetste motorpak en helm mooi schoon. Het is alleen wle ver lopen vanaf het station naar de jaarbeurs, mijn motorlaarzen zijn eigenlijk te klein, maar ze staan zo mooi!


:W
 
Huh, Trein?????

Kunnen ze geen korting geven op de benzine, diesel, gas of electra die je gebruikt om te komen?
 
Ik vind de tip van TS goed. Genoeg mensen die naar Utrecht gaan die niet eens een motor rijbewijs hebben. Heb zelf ook nog zo'n kaartje liggen. Me pa en andere man gaan mee. :)
 
ik zit nog te twijfelen. Motor, Koekblik of trein. Een vriend van mij gaat met auto daarheen dus ik kan meerijden maar wij zullen kosten moeten delen.

Is het parkeren daar wel goed geregeld? :D
 
ik zit nog te twijfelen. Motor, Koekblik of trein. Een vriend van mij gaat met auto daarheen dus ik kan meerijden maar wij zullen kosten moeten delen.

Is het parkeren daar wel goed geregeld? :D
Parkeren auto was voorgaande jaren perfect.
Heel klein stukje lopen en dan sta je voor de ingang :Y
 
dinguz gaat lekker met de trein.
vriend van mij gaat mee en we nemen allebei onze vriendin mee.
soort van double-date op de motorbeurs :+
 
Laatst bewerkt:
super Egbert,
ik en een kameraad gaan op zondag met de trein.
dus heb meteen ff gekeken op marktplaats ;)
altijd nog goedkoper dan met zijn tweeen en reductie retourtje

veel plezier op de beurs :)

Erwin
 
Natuurlijk ga ik met de trein, dan blijven mijn net gepoetste motorpak en helm mooi schoon. Het is alleen wle ver lopen vanaf het station naar de jaarbeurs, mijn motorlaarzen zijn eigenlijk te klein, maar ze staan zo mooi!


:W
Je kunt ook met de auto gaan, dan kun je alles gewoon in de achterbak leggen en je op de parkeerplaats ff omkleden :W.
 
Je zult zien als je met de motor gaat de politie weer klaar staat met een fuik om 'verkeerscontroles' uit te voeren. (e-keur enzo)

Met de trein gaan is niet eens zo gek dus.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook met de auto gaan, dan kun je alles gewoon in de achterbak leggen en je op de parkeerplaats ff omkleden :W.

Zag dat vorig jaar dus gebeuren. Echt bizar dat mensen zo kinderachtig/zielig kunnen zijn :P

Twee jaar terug op zondag met de auto gegaan, maar dat was niet echt een succes. Best lang vast gestaan bij afrit. Jaar erop met de trein gegaan, en dat was gewoon perfect. Je stapt dichtbij uit en geen gezeik verder.
 
Zag dat vorig jaar dus gebeuren. Echt bizar dat mensen zo kinderachtig/zielig kunnen zijn :P
:^
En dan vooral dingen kopen die je onmogelijk op de motor kunt meenemen |(
Paddockstands bijvoorbeeld. Loop je dan voor lul, of wel :?
Natuurlijk trek je een motorpak aan als je naar de motorbeurs gaat, anders heeft niemand in de gaten dat je motorrijden leuk vindt |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan