goedkoop poedercoaten iets voor ons?

Ziet er strak uit allemaal.

Heb hem gister een mailtje gestuurd wat het kost om mijn frame, subframe,steps,achterbrug en kroonplaat te stralen en coaten.

Totaalprijs €125,-. :}
 
wat heb ik het toch goed voor mekaar eigenlijk :9

Ik kan gratis stralen (niet al te grote dingen, cabine van 70x70x70 cm ongeveer)
Ik kan gratis laten poedercoaten in de kleuren zwart, wit en grijs.
Ik kan gratis spuitwerk laten doen (hoef ik alleen de verf te betalen)
Ik kan gratis dingen laten draaien/frezen

connecties, connecties 8-)

*O*
 
wat heb ik het toch goed voor mekaar eigenlijk :9

Ik kan gratis stralen (niet al te grote dingen, cabine van 70x70x70 cm ongeveer)
Ik kan gratis laten poedercoaten in de kleuren zwart, wit en grijs.
Ik kan gratis spuitwerk laten doen (hoef ik alleen de verf te betalen)
Ik kan gratis dingen laten draaien/frezen

connecties, connecties 8-)

*O*


hebben wij nu dan ook connecties :? O-)
 
mijn velgen bij renoblast laten doen
Perfect!! stralen coaten en blanke lak= 80 eu.
full
 
Wil eigenlijk mijn alu frame en achterbrug laten coaten, maar dan matzwart/zijdeglans.

Kan dit ook met poedercoaten en geeft dit een mooie egaal mat zwart oppervlak?


ECHT matzwart kan niet. Het wordt eerder zijdemat. Dit komt door de hitte van het inbranden van de coating. Heb het ook laten doen op mijn BMW. Omdat daar al veel matzwart opzat, maar er heel veel verschillende schakering zwart zijn en het gecoatte werk hoegenaamd niet leek op het matzwarte dat er af fabriek op zat, heb ik achteraf de gecoatte delen weer laten stralen en heb deze zelf met een spuitbus gespoten. Wielen heb ik wel gecoat gelaten.
 
renoblast reageert niet op mn email '( doen de meeste coaters niet is me opgevallen. heb er enkele gemaild en geen een heeft gereageerd. bellen werkt beter :Y alleen kan ik onder werk (stage)tijd niet bellen :X
ik wil graag mn wielen in zwart-wit laten coaten. iemand een idee of 2 kleuren veel duurder is?
 
Ben wel geen coater, maar heb het vaak zien doen (in de tijd dat ik aan het wachten was op mijn delen) De behandeling zelf vindt plaats in twee fases. Het resultaat was erg fraai. Kosten zullen best wel hoger liggen dan enkelvoudig coaten, maar kan nooit het dubbele zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan