Goedkoopste motorhoes van Utrecht e.o. gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henri-Alexander

Die hard MF'er
23 feb 2018
448
402
Utrecht, Utrecht
Goedemiddag. Er komen binnenkort twee Moto Guzzi V50 NATO van mijn vader bij mij in de parkeergarage overnachten voor een paar maanden. Dit zijn opknappers maar mijn vader moet de loods waar de motoren in staan opleveren en hij heeft nog niks nieuws. Hiervoor ben ik op zoek naar goedkope motorhoezen om ze een beetje netjes weg te kunnen zetten. De afmetingen van een V50 zijn ongeveer: Lengte 2100 mm x Breedte 830 mm x Hoogte KL 1320 mm. Ze hebben zijtassen maar als dat niet past kunnen die los opgeslagen worden, maar deze afmetingen zijn wel zo'n beetje het minimum.

Merk maakt niet uit, Action/Lidl/Louis alles is welkom. De kleur maakt mij verder ook niet uit, qua staat is mijn minimum vereiste dat er in ieder geval geen grote gaten in zitten. Waterdicht maakt niet uit, ze staan op een overdekt parkeerdek. Het mogen dus binnenhoezen zijn. Rondom Utrecht kan ik ze ophalen (doordeweeks in de avond of gedurende het weekeinde).

Als iemand een tip heeft voor een goedkope nieuwe hoes dan is dat ook goed, maar de Action in de buurt heeft ze niet voorradig en de grote motorhoes van Lidl-shop is niet voorradig, de kleine is net te klein. Alvast bedankt voor de hulp.
 
De zondagse jurk van mijn schoonmoeder *O*

Nee wacht....omgeving Utrecht.... -O-
 
Ik heb nog een Louis motorhoes, Universal 230cm-92 cm-140 cm., splinternieuw.
Mag je wel hebben, weet niet waar je woont.
zit zelf in Breda
 
Het gaat er voornamelijk om dat de rest van de bewoners niet gaan klagen over oude militaire voertuigen die in de garage staan. ;) Stof en vuil is goed te wassen.
En zwarte folie is dan ook weer zoiets...

2 Guzzi's of 3 jappen
Dit klinkt super slecht. :')

Ik heb nog een Louis motorhoes, Universal 230cm-92 cm-140 cm., splinternieuw.
Mag je wel hebben, weet niet waar je woont.
zit zelf in Breda
Bedankt, maar met 150 kilometer retour kost dat best wat brandstof en pakketzending is ook weer zoveel moeite voor jou.

Bedankt voor de tip maar zoals ik in OP aangeef is de M te klein en de L niet voorradig.

______________________________________________

Bedankt voor de hulp, maar ik heb ze online gevonden voor €8,95/st ex. vzk, ik denk dat ik die maar neem. Mooie grijze. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan