Goedkoopste nieuwe GSX-R 600?

Pinsky

MF'er
29 mei 2004
123
0
Heeft iemand wel eens een motor bij motorgoedkoop.nl besteld? Nieuwe GSX-R 600 voor €10500. Ik heb sinds mijn crash alleen op mijn broer zijn motor rondgereden maar wil nu toch weer wat nieuws. Zit nog steeds te twijfelen tussen GSX-R, 600RR en R6 en ga gewoon voor de goedkoopste. Welke Nederlandse(!) dealer heeft een mooie aanbieding voor nieuwe GSX-R 600s? Ik heb iets soortgelijks al eens eerder gepost, maar toen kreeg ik bijna alleen maar aanradingen van voor welke motor ik moest gaan. Het gaat me dus alleen om bij welke dealer ik de beste deal krijg!

Als je onlangs een nieuwe GSX-R 600 hebt gekocht voor een goede prijs, vermeld dan aub even waar en voor hoeveel...

DANK!
 
in Belgie heel de zomer tot 1800euro korting op verschillende modellen,de 600 is er ook bij maar wiet nie hoeveel de korting bedraagd?kost 9999euro's nieuw

maar ja in Belgie *D
 
Gewoon eens rondbellen. Een nieuwe moet je nu nog goedkoper kunnen krijgen dan bij motorgoedkoop.nl. Ik zag bruggeman.nu staan met een aanbieding. Motoport Dronten en motorcentrum emmeloord zijn ook aan het afprijzen. Wel met een 1000, maar wie weet hebben ze ook nog een 600 staan.

Suc6
 
bij hans van wijk in zmeer kost de ZX6 EN YAM R6 BEIDE 9.998 PLEURRIES en er staat ook nog een SUZ GSXR600 EN DAAR MOET JE FF VOOR GAAN PRATEN!!
niet bellen dus maar gewoon ff langsgaan.
 
Heeft iemand wel eens een motor bij motorgoedkoop.nl besteld? Nieuwe GSX-R 600 voor €10500. Ik heb sinds mijn crash alleen op mijn broer zijn motor rondgereden maar wil nu toch weer wat nieuws. Zit nog steeds te twijfelen tussen GSX-R, 600RR en R6 en ga gewoon voor de goedkoopste. Welke Nederlandse(!) dealer heeft een mooie aanbieding voor nieuwe GSX-R 600s? Ik heb iets soortgelijks al eens eerder gepost, maar toen kreeg ik bijna alleen maar aanradingen van voor welke motor ik moest gaan. Het gaat me dus alleen om bij welke dealer ik de beste deal krijg!

Als je onlangs een nieuwe GSX-R 600 hebt gekocht voor een goede prijs, vermeld dan aub even waar en voor hoeveel...

DANK!

Via motorgoedkoop.nl kun je volgens mij prima motor kopen. alleen weet ik niet of dat nu zo voordelig is, maar daar kun je natuurlijk via email over onderhandelen. Een vriend van me (arnhem) heeft in maart een R6 gekocht via motorgoedkoop.nl en moest deze ophalen in Geleen. Ging allemaal prima en dus voordelig. Is inmiddels halfjaar geleden dus zou nu natuurlijk niet meer voor die prijs een 2004 R6 (of soes) kopen, snap je??
Suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan