goedkope Action Cam ALDI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet eerlijk zijn dat medion best goede producten maakt voor wat het kost.

Zal mijn niet verbazen dat dit best een goed alternatief is.
 
WOW! Die is ongetwijfeld voor dat geld MINSTENS zo goed als een echte GoPro.....





:') :r :r

Laat me raden, jij hebt een gopro 3+ superduperedition, kek motorfietsje van bouwjaar 2008 of nieuwer, een pak van in totaal 1000 euro +, én je rijd "maar liefst" 5000 km per jaar, ( mits droog en warm ) :+
 
Ziet er goed uit, erg goede specs én een duidelijk schermpje bovenop de cam! incl. accesoires.
Is echt een koopje!
 
:P


Maar, waarom zou alles wat geen gopro is kut zijn...
Misschien als je het vergelijkt met een gopro, maar er bestaat ook nog zoiets als "voor het geld"

Dat 'ie er uit ziet als een gopro moet je dan maar even terzijde laten.
 
:P


Maar, waarom zou alles wat geen gopro is kut zijn...
Misschien als je het vergelijkt met een gopro, maar er bestaat ook nog zoiets als "voor het geld"

Dat 'ie er uit ziet als een gopro moet je dan maar even terzijde laten.
Ja alle waarde naar zijn geld natuurlijk, maar als ze op alle vlakken een GoPro imiteren mogen ze er ook mee vergeleken worden, toch?
 
WOW! Die is ongetwijfeld voor dat geld MINSTENS zo goed als een echte GoPro.....





:') :r :r

Nee, dat is ie waarschijnlijk niet. Dat zegt ook niemand. Maar het kan voor dat geld best een goed apparaat zijn.
De snackbar bij mij op de hoek is ook niet zo goed als een sterrenrestaurant maar voor het geld kan ik er prima patat halen.

edit: WTF, ik ben het deze keer eens met BolletjeBas. Hoe kan dat nou.... }) !!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja alle waarde naar zijn geld natuurlijk, maar als ze op alle vlakken een GoPro imiteren mogen ze er ook mee vergeleken worden, toch?

Ze imiteren Gopro niet op alle vlakken. Bijvoorbeeld voor 1 Gopro kun je 4 van deze dingen halen....
 
Ik snap niet dat iedereen met van die grote lelijke GoPro (lookalike) apparaten rond rijdt als er ook camera's zijn zoals de Drift Ghost welke naar mijn idee veel geschikter is voor toepassing op de motor.
 
Laatst bewerkt:
omdat je voor zo'n drift Ghost wel 3 camera's van het genoemde alternatief kunt kopen.
Ok, als we zo gaan redeneren kun je voor het het geld van dat Lidl/Aldi ding wel 5 spycams halen in de vorm van een afstandsbediening van een auto en die lekker op je motor plakken. Ook HD :P
 
Nee, dat is ie waarschijnlijk niet. Dat zegt ook niemand. Maar het kan voor dat geld best een goed apparaat zijn.
De snackbar bij mij op de hoek is ook niet zo goed als een sterrenrestaurant maar voor het geld kan ik er prima patat halen.

edit: WTF, ik ben het deze keer eens met BolletjeBas. Hoe kan dat nou.... }) !!!!
Hou op man, ik krijg er honger van :9~
 
Ok, als we zo gaan redeneren kun je voor het het geld van dat Lidl/Aldi ding wel 5 spycams halen in de vorm van een afstandsbediening van een auto en die lekker op je motor plakken. Ook HD :P

Het gaat er mij om dat je die Medion camera naar zijn waarde moet schatten.

Er staan hier mensen te roepen dat het een imitatie is en dat je beter een Gopro of zo'n Ghost kunt kopen. Maar die kun je helemaal niet vergelijken met die Medion, omdat die andere camera's veel duurder zijn.
Er wordt een acceptabel alternatief voor de veel duurdere camera's gezocht. Niet iedereen is genegen of in de mogelijkheid om 3-400 euro neer te leggen voor een cam.
Het continue blijven aanvoeren van veel duurdere alternatieven is m.i. dan ook zinloos...
 
Ik heb als goedkoop alternatief een tweedehandsje van marktplaats een Drift HD170 voor slechts 75 euro.
Zeer content mee :)

WP_20140503_003.jpg


WP_20140503_001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan