Goedkope hotels in het buitenland

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Hallo daar!

Ik ga binnenkort met een maat naar Frankrijk, waar exact naartoe weten we nog niet maar één ding staat vast: de vakantie moet goedkoop worden.
We willen overnachten in herbergen en andere goedkope toestanden zoals die F1 hotels.

Nu roep ik zojuist F1 hotels, ik weet van deze hotels dat er heel veel van zijn en dat ze erg goedkoop zijn, lekker basic. Mijn vraag is, zijn er nog meer van dit soort hotelketens?

Alvast bedankt!
 
Je moet eens kijken op de site van de "moeder"organisatie van F1 hotels: http://www.accorhotels.com/accorhotels/index.html (Accor)

Ze hebben ook Etap hotels (is iets duurder, maar wel eigen toilet & douche op de kamer)
 
Toevallig staat er in de Promotor van deze maand een stuk over low-buget hotel (ketens) in Frankrijk.

Deze link stond er ook nog in; Envergure.fr
 
Hee bedankt!

Ik zou graag een lijst willen meenemen van alle F1 en Etap hotels bijvoorbeeld, nu heb ik al op die sites gekeken maar volgens mij kan ik daar geen lijst uitdraaien van alle hotels die ze hebben, iemand enig idee waar ik deze vandaan kan halen?
 
Toevallig staat er in de Promotor van deze maand een stuk over low-buget hotel (ketens) in Frankrijk.

In Promotor van deze maand staat inderdaad een heel groot stuk daarover.
Heel duidelijk geschreven en zeer handig. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan