Unforgiven_NL
MF veteraan
- 27 jul 2004
- 1.856
- 1
Met pijn in mijn hart
Te koop Kawasaki ZXR750 uit 1993. Ongeveer 45.000 op de teller. Lichte kuipschade aan de rechterzijkant en topkuip. Klein hapje uit de topkuip ter hoogte van het knipperlicht. Rechter kuip licht gekrast. Dit komt omdat ik 2 maandjes terug van de achterzijde ben aangereden en door de botsing me motor niet meer kon houden. Hij is niet over de grond geschoven maar ik kon hem toen niet meer houden en heb hem neer moeten leggen op de grond.
Nog een puntje is dat waarschijnlijk de nokkenaskettingspanner vervangen moet worden. 2 weken geleden hoorde ik een ratel in mijn blok waarna ik mijn motor heb weggezet. Ik heb er geen geld en tijd meer voor over omdat ik sinds een week ben verhuisd. Tevens wil ik een off the road cq supermotard, dit omdat dit fijner is met woon-werkverkeer. Inruil is dus mogelijk! (denk aan een XT600).
Motor is altijd goed onderhouden! 9000 km geleden door ZXRene een grote beurt uitgevoerd waarbij echt een hoop gedaan is! Kleppen gesteld, voorvorkkeerringen + geleidenbussen vervangen, alle vloeistoffen, lekkage van een keerring (bekende ZXR probleempje), enz.
Reccent vervangen: Waterpomp a 192 euro en veel kleine dingetjes zoals een gas-closekabel, .
200 km geleden luchtfilter schoon gemaakt en olie + oliefilter vervangen. Olie is castrol GPS. Enige wat nu nog gedaan moet worden in onderhoud is carbs synchroon zetten. Na 3000 km moet de kleppenspeling gemeten worden.
De motor rijdt nog goed alleen ik durf niet meer te rijden door die ratel. Motor is voorzien van stalen remleidingen aan de voorkant en GSX1000 6-zuiger remklauwen. Stuurdemper zit er ook op!
Banden zijn nog goed voor de nodige km's (Pilot powers)
Ketting+tandwielen goed
Achtervelg gepolijst (kan beter gedaan worden..)
Remblokken goed
VASTE lage prijs: 2000 euro!!! Geloof me dit is een koopje voor wat ik er in geinversteerd heb en flink onder de dagwaarde!
Mail 2 : evertnootenboom (APENSTAART) hotmail.com
(motor is op deze foto nog niet beschadigd, tevens zit nu de originele uitlaat erop. Ik heb hier eventueel een remus viper demper dr bij echter die is niet in goede staat)
Foto van schade volgt.
Te koop Kawasaki ZXR750 uit 1993. Ongeveer 45.000 op de teller. Lichte kuipschade aan de rechterzijkant en topkuip. Klein hapje uit de topkuip ter hoogte van het knipperlicht. Rechter kuip licht gekrast. Dit komt omdat ik 2 maandjes terug van de achterzijde ben aangereden en door de botsing me motor niet meer kon houden. Hij is niet over de grond geschoven maar ik kon hem toen niet meer houden en heb hem neer moeten leggen op de grond.
Nog een puntje is dat waarschijnlijk de nokkenaskettingspanner vervangen moet worden. 2 weken geleden hoorde ik een ratel in mijn blok waarna ik mijn motor heb weggezet. Ik heb er geen geld en tijd meer voor over omdat ik sinds een week ben verhuisd. Tevens wil ik een off the road cq supermotard, dit omdat dit fijner is met woon-werkverkeer. Inruil is dus mogelijk! (denk aan een XT600).
Motor is altijd goed onderhouden! 9000 km geleden door ZXRene een grote beurt uitgevoerd waarbij echt een hoop gedaan is! Kleppen gesteld, voorvorkkeerringen + geleidenbussen vervangen, alle vloeistoffen, lekkage van een keerring (bekende ZXR probleempje), enz.
Reccent vervangen: Waterpomp a 192 euro en veel kleine dingetjes zoals een gas-closekabel, .
200 km geleden luchtfilter schoon gemaakt en olie + oliefilter vervangen. Olie is castrol GPS. Enige wat nu nog gedaan moet worden in onderhoud is carbs synchroon zetten. Na 3000 km moet de kleppenspeling gemeten worden.
De motor rijdt nog goed alleen ik durf niet meer te rijden door die ratel. Motor is voorzien van stalen remleidingen aan de voorkant en GSX1000 6-zuiger remklauwen. Stuurdemper zit er ook op!
Banden zijn nog goed voor de nodige km's (Pilot powers)
Ketting+tandwielen goed
Achtervelg gepolijst (kan beter gedaan worden..)
Remblokken goed
VASTE lage prijs: 2000 euro!!! Geloof me dit is een koopje voor wat ik er in geinversteerd heb en flink onder de dagwaarde!
Mail 2 : evertnootenboom (APENSTAART) hotmail.com
(motor is op deze foto nog niet beschadigd, tevens zit nu de originele uitlaat erop. Ik heb hier eventueel een remus viper demper dr bij echter die is niet in goede staat)
Foto van schade volgt.
Laatst bewerkt: