goedkope lelijke uitlaatdemper met beugel

Lv87

MF veteraan
Donateur
1 sep 2013
1.427
1.333
Groningen
Maar mag ook mooi zijn... Ik ga over een maandje een weekje op vakantie met mijn Africa Twin alleen zit daar een enorme herriepijp op. Nu heb ik zelf een voorraadje dempers alleen zijn deze geen van allen mooi pas te krijgen omdat het ophangpunt dichtbij de aansluiting van de pijp zit. Een demper met een beugel of 1 met een ophangpunt richting het eind van de demper zou ik eenvoudig pas kunnen maken.

Omdat ik nogal wat onkosten heb gehad aan dit machientje wil ik er niet al te veel aan kwijt zijn, mocht iemand een oude demper hebben die hij niet gebruikt en/of aan de straatstenen niet kwijtraakt dan hoor ik't graag.
 
Ik heb nog een afgezaagde demper van een SV650 liggen hier. Doe er niks mee, als ie wat is laat maar weten, is gratis! En origineel, dus geen lawaai...

Groet, Coert. :)

Foto:
full
 
Laatst bewerkt:
@X7, ik ben bang dat die te groot is en niet gaat passen. Wellicht iets voor magnamaniac? En ik kan zelf ook nog wel even kijken of ik nog wat heb dat ik niet ga gebruiken.

@coert, eigenlijk zit de aansluiting wat te laag maar dat kan ik wel lassen, de dempers die ik zelf heb zijn van Alu en daar gaat dat helaas niet met mijn apparatuur. Ben je bereid 'm te verzenden als ik de kosten vergoed?
 
Laatst bewerkt:
@X7, ik ben bang dat die te groot is en niet gaat passen. Wellicht iets voor magnamaniac? En ik kan zelf ook nog wel even kijken of ik nog wat heb dat ik niet ga gebruiken.

@coert, eigenlijk zit de aansluiting wat te laag maar dat kan ik wel lassen, de dempers die ik zelf heb zijn van Alu en daar gaat dat helaas niet met mijn apparatuur. Ben je bereid 'm te verzenden als ik de kosten vergoed?
Dan stuur ik X7 ff een PB als jij er niets mee kan
 
Ik heb een splinternieuwe, redelijk stille RVS demper liggen. Kost normaal zo'n 150 euro, maar hier zit een hele dikke deuk in. Kwam zo uit de doos. Mag voor weinig weg. Inclusief losse ophangbeugel.
 
Mocht je het geschikt vinden.............kheb nog een originele Bandit 1200 demper liggen.

Helemaal nieuw. 8-)
 
@X7, ik ben bang dat die te groot is en niet gaat passen. Wellicht iets voor magnamaniac? En ik kan zelf ook nog wel even kijken of ik nog wat heb dat ik niet ga gebruiken.

@coert, eigenlijk zit de aansluiting wat te laag maar dat kan ik wel lassen, de dempers die ik zelf heb zijn van Alu en daar gaat dat helaas niet met mijn apparatuur. Ben je bereid 'm te verzenden als ik de kosten vergoed?

Is goed hoor, als je dat doet stuur ik hem naar je op. Laat maar weten.
Groet, Coert :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan