Goedkope motorbanden grensstreek rond enschede

Roadje36

MF'er
11 aug 2003
47
0
Hengelo (O)
Hallo allemaal,

Ik woon sinds enige tijd in de omgeving van Enschede, voorheen woonde ik echter in het westen, alwaar ik wel de nodige adressen voor motorbanden wist te vinden. Hier ben ik echter nog redelijk "groen" en dus hoop ik dat iemand me kan helpen een adres te vinden waar je voordelig aan motorbanden kunt komen. Zijn motorbanden bij onze oosterburen goedkoper?
Het gaat om banden voor een BMW R 1100 RS dus een 120/70 ZR 17 en een 160/60 ZR 18.

Bij voorbaat vriendelijk dank, en met vriendelijke motorgroetjes

Roadje36
 
Welkom in our neighbourhood ;)

yep gewoon ff motorport en van dijk bellen en kijken welke de meeste korting geeft (zo doe ik dat meestal :Y )


en in deze omgeving kun je veel mooie rijden dan in het drukke wilde westen :Y

 
Thnx voor de reacties,

Ik heb inderdaad ff rondgevraagd bij o.a. Motoport Hengelo, moest er toch ff langs om een Superbike kaartje te halen voor vorige week zondag...
In Hengelo was Kluinhaar Carstyling iets goedkoper als Motoport bij gelijke condities, tot nog toe heb ik 170 en 175 euro gehoord voor een BT 020 NT 160/60 ZR 18. Bij mijn "oude" adres bij Sabra in Geldermalsen is het 162,50 euro. valt wel mee dus het verschil, bij Reifenversand vragen ze 126,15 euro, dat scheelt dus nog wel wat, nou nog ff vragen wat het kost om hem te laten monteren bij deze of gene.....
Bedankt voor jullie reacties, ik woon hier ook lekker naar mijn zin!!

groetjes
 
nou nog ff vragen wat het kost om hem te laten monteren bij deze of gene.....

Dat kan je voordeel weer onderuit halen want er zijn er steeds minder die banden willen monteren die elders zijn gekocht ivm aansprakelijkheid en garantiegezeik
 
Terug
Bovenaan Onderaan