Goedkope, nette motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.568
36.082
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Goed...

Omdat mijn RS250 project nog ff duurt wil ik ff een motortje voor tussendoor hebben.

  • Mag bijna alles zijn alleen geen choppertjes
  • Lichte motoren hebben de voorkeur omdat deze goedkoper zijn
  • Moet er wel een beetje netjes uitzien
  • Minimaal voor een half jaar in orde/geen onderhoud
  • Belastingvrij is erg gewenst!
  • Iets van een topkuipje is prettig maar geen must

Graag aanbieden tot 500 euro, daarboven kan je je de moeite besparen.

Voorbeelden:
Balansvoertuig: Honda VF400F - 800 eu -

te koop GPZ 600R ninja


[me=TS]behoud het recht motoren te weigeren zonder opgaaf van redenen ;)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Deze voor 500 EU?

KZ700 uit 1984 - 40.000 km op de teller - oldtimer - laser 4 in 1 - Marzocchi achtershocks - alleen lelijk met de kwast geschilderd....

full
 
Deze voor 500 EU?

KZ700 uit 1984 - 40.000 km op de teller - oldtimer - laser 4 in 1 - Marzocchi achtershocks - alleen lelijk met de kwast geschilderd....

[afbeelding]

Hmmm, valt me nog mee. Kan op de foto niet goed zien hoe slecht hij geschilderd is... maar die staat weer aan de andere kant van het land.

Als je wil mail me ff alle specs, wie weet.
 
mijn xv920 project.
valt binnen je budget (488)

of misschien toch een kawa? maar die valt buiten je budget.

misschien heb je nog wat (in) te ruilen?
kom maar op :) ;)
 
Haha, zat je net naar die ad te kijken toen ik een bod plaatste? Heb het bod alweer verwijderd en ff gemaild. Is wat persoonlijker :P

Hoop niet dat nu iemand die motor gaat zoeken en wegkaapt :P
 
Laatst bewerkt:
Haha, zat je net naar die ad te kijken toen ik een bod plaatste? Heb het bod alweer verwijderd en ff gemaild. Is wat persoonlijker :P

Hoop niet dat nu iemand die motor gaat zoeken en wegkaapt B|


Ik zal er vanaf blijven maar als ik er even langs moet ofzo dan moet je het maar even laten weten.
 
hallo
ik heb een kawazakie 600 ninja staan die mag weg voor 500 euro dus als je intresse hebt dan bel 0625038358 of mail arnovanhooft@hotmail.com ik hoor het wel
gr arno
 
Zoals het eruit ziet ben ik as zaterdag voorzien... Als de motor goed is dan is hij van mij :)

En nee Acura, deze gaat niet in delen weg. Ziet er goed uit (pas compleet opnieuw opgebouwd) dus die kan ik tzt weer voor een nette prijs verkopen.
 
Helaasch! Was niet wat, startte koud goed en zag er redelijk uit.... maar eenmaal warm haast niet meer te starten :?

En ik wil niet weer moeite doen voor iets wat gewoon moet rijden!

Het was overigens een GSX400F uti 1982 :P
 
Goed...

Omdat mijn RS250 project nog ff duurt wil ik ff een motortje voor tussendoor hebben.

  • Mag bijna alles zijn alleen geen choppertjes
  • Lichte motoren hebben de voorkeur omdat deze goedkoper zijn
  • Moet er wel een beetje netjes uitzien
  • Minimaal voor een half jaar in orde/geen onderhoud
  • Belastingvrij is erg gewenst!
  • Iets van een topkuipje is prettig maar geen must

Graag aanbieden tot 500 euro, daarboven kan je je de moeite besparen.

Voorbeelden:
Balansvoertuig: Honda VF400F - 800 eu -

te koop GPZ 600R ninja


[me=TS]behoud het recht motoren te weigeren zonder opgaaf van redenen ;)[/me]

Ik heb nog een Soes GS850 in redelijke staat staan welke weg mag. Sowieso starten lopen zowel koud als warm. Als jij maximaal 500 euro wilt uitgeven denk ik dat we het over de prijs wel eens kunnen worden.
Mail maar even naar ajwmaat at Gmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een Soes GS850 in redelijke staat staan welke weg mag. Sowieso starten lopen zowel koud als warm. Als jij maximaal 500 euro wilt uitgeven denk ik dat we het over de prijs wel eens kunnen worden.
Mail maar even naar ajwmaat at Gmail punt com

Heb even gegoogled... ziet er wel aardig chopper uit of niet?




Ik zit sowieso te kijk naar de motor van Arno hierboven, alleen heb nog geen tijd om ri Tilburg te rijden en zit er ook over te denken om mijn RS125 voor dat geld een beurt te geven en die weer een half jaar aan het werk te zetten...
 
Laatst bewerkt:
ik heb misschien nog wel een werkpaardje voor je?
je meot he wel zelf in elkaar zetten :) en nee het is niet mij cx project
mvg
anton
 
Heb even gegoogled... ziet er wel aardig chopper uit of niet?




Ik zit sowieso te kijk naar de motor van Arno hierboven, alleen heb nog geen tijd om ri Tilburg te rijden en zit er ook over te denken om mijn RS125 voor dat geld een beurt te geven en die weer een half jaar aan het werk te zetten...

Je hebt een chopper uitvoering van de GS. Die van mij is dat niet, meer een mooie toerbuffel.

Suzuki Motor kopen? Motorfiets occasions van Suzuki te koop

Dit is de link naar de advertentie op Speurders.
 
Ik weet misschien nog een VF400f voor je. Weet nog niet wat hij moet kosten, maar weet wel dat het een fijn motortje is met weinig km's. Het is de motor van mijn zusje en ze rijd er te weinig op. Volgens mij staat er nog geen 40k op de teller. Ik heb zelf recentelijk nog de remmen gereviseerd en nieuwe blokken er in gezet. Ook zitten er nieuwe banden onder.

Geef maar ff seintje als het je wat lijkt. Zal ik ff vragen wat ze er voor wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan