Goedkope opknapper gezocht

Ik heb nog een XT350 voor je (van rutgertjuh geweest), en ook een XJ600 (met meer werk, maar goedkoper dan hierboven).
 
Hallo,
Ik heb een Yamaha Radian YX600 voor je staan. deze is vorig jaar december in reparatie geweest. Daarna zou ik er een aantal dagen mee heben moeten rijden, maar door de inval van de winter is dat er niet van gekomen. In het voorjaar nog wel geprobeerd maar niet gelukt. De motor staat nu stil. Het probleem is dat deze geen benzine door krijgt vanuit de carburateur. Deze zal er af moeten om te zien wat er aan de hand is. Volgens mij geen al te grote klus, maar ik kom er niet toe.
De motor is van 1990 is verkeert in prima staat en heeft nog geen 18.000 op de teller.
Ik woon in Den Haag en de motor kan je bij mij komen bekijken. Ik hoor grag van je.
 
Hallo,

heb nog een zwarte Yamaha Chopper 400 XS (eigenbouw) staan.

Behalve dat het zadel aan punt stuk is, geheel schadevrij.

Wegens gebrek aan tijd staat deze al behoorlijke tijd stil, er zal dus wel een en ander aan moeten gebeuren om deze weer aan het rijden te krijgen.

Wanneer klaar heb je er een prachtige motor aan!!

Groeten,

Marijke
 
Kick.

Ik heb inmiddels weer een job en ben dus weer opzoek naar een leuke opknapper.

Het moet echt een goedkoop opknappertje worden, 500€ max.
Het liefst een naked en belastingsvrij.

Heb je wat staan, laat het me horen :Y !
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriend had ooit via een aantal sites coupons gekocht voor een opknapbeurt van de motoren.. misschien is dat ook wel een idee..?
 
Terug
Bovenaan Onderaan