Goedkope opknapper gezocht

#Wouter

Die hard MF'er
18 sep 2010
673
0
Westland
Aangezien de winter weer onderweg is ben ik opzoek naar een nieuw projectje.

Mijn wensen:

- Kappen in redelijke staat, geen scheuren of flinke glijschade, over een paar krasjes ga ik uiteraard niet moeilijk doen.
- Het liefst in de buurt van het Westland
- Met kenteken
- Low-budget

Heb je wat staan waar je vanaf wilt, laat het me horen :) !
 
Ik heb 2 motoren staan:
- XJ 600 (1987), motor heeft gelopen in het voorjaar maar nu wil die niet meer starten met Laser (niet lek) uitlaat.
- FJ 600 (1986) motor loopt wel maar moet eerst 5 minuten warmlopen, uitlaat is lek

De verdere staat van de motoren is redelijk, banden moeten wel vernieuwd worden, zeker voor de winter.

Beiden mogen weg voor samen ongeveer 500 euro.
 
heb nog een gl 500 staan low budget, cardan fiets belastingvrij, nieuwe banden + winter banden.
heeft lekke onstekingsdeksel pakking(na monteren nieuwe distributie en dynamo gebeurt en niet de tijd gehad om te vervangen) lekt een beetje olie+ 250 cc per 1000 km bijvullen.
 
Hier nog een Yamaha FZ 750 uit 1989 (in Waddinxveen). Niet de allermooiste, maar wel 100%goed.
Starten, lopen en scheuren maar.

Vraagprijs 625 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog 2 x gpz500s staan een is nog in goede staat met 21000 km en nieuwe acterband, er zit alleen een scheur van 5 cm in de kuip., de ander is niet mooi meer en heeft geen uitlaten meer maar loopt nog wel dus bruikbaar voor onderdelen.
Mogen bijde weg voor 600 euro
 
ik heb nog een honda cbr600f voor een eurotje of 550. ziet er nog aardig uit, laat maar ff weten
 
Aangezien de winter weer onderweg is ben ik opzoek naar een nieuw projectje.

Mijn wensen:

- Kappen in redelijke staat, geen scheuren of flinke glijschade, over een paar krasjes ga ik uiteraard niet moeilijk doen.
- Het liefst in de buurt van het Westland
- Met kenteken
- Low-budget

Heb je wat staan waar je vanaf wilt, laat het me horen :) !

hai,ik heb nog een yamaha seca 400 staan voor 500 euro in redelijke staat
en een cb 350 opknapper 500 euro
en een bmw k75 in redelijke staat 850 euro
en een perfecte cbr 600f voor 950 euro
0615231469
 
Ik heb hier nog een jawa staan die voor 150 euro weg mag. :Y
Ik heb hem gekocht omdat hij niet liep. Ik heb hem lopend gemaakt en er mee rond gereden maar ik meer lol van mijn enfield. Dus hij mag weer weg.
 
Ik moet er helaas even vanaf zien ivm tijdelijk geen werk. Ik moet dus een beetje voorzichtig zijn met de centjes :P

Maar ik heb al zeker een paar leuke er tussen zien staan, dus het is goed mogelijk dat ik over 1 of 2 maanden nog eens een berichtje stuur!
 
Ik heb hier nog een jawa staan die voor 150 euro weg mag. :Y
Ik heb hem gekocht omdat hij niet liep. Ik heb hem lopend gemaakt en er mee rond gereden maar ik meer lol van mijn enfield. Dus hij mag weer weg.


als je hem nu RIJDEND had gemaakt kon je d'r meer voor vragen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan