goedkope schokdemper?

Marnix

MF'er
4 feb 2002
56
0
weet iemand nog een adres voor goede en goedkope schokdempers? het gaat om een BMW k75,bij de bmw dealer betaal je 260 euro als je em er zelf opzet. bij TechnoFlex betaal je 450 euro of zelfs 660.het erop zetten van de schokdemper lijkt mij niet schokkend moeilijk ;)

waarom zijn er van die grote prijsverschillen overigens? dit is wel heel veel verschil(voor mij in ieder geval)
 
waar kan ik die krijgen? ik heb er niet zoveel verstand van ik weet dat ie stuk is en dat ik niet veel geld heb ;(
 
Je hebt er niet zoveel verstand van???

En toch die achterschokdemper vervangen???

Eeh, hoe was je dat van plan?
 
waar kan ik die krijgen? ik heb er niet zoveel verstand van ik weet dat ie stuk is en dat ik niet veel geld heb ;(


Klik op de banner van motoroccasion, onderaan deze pag.

En ga naar onderdelen, en dan schokbrekers, en daar staat ook Hagon bij en vele andere merken. :) :)
 
heb je toch geen verstand voor nodig om 2 bouten los te draaien :?

Nee dat niet, maar ik heb zo'n idee dat als je niet goed oplet of er geen verstand van hebt dat je zo je tanden achterin je keel hebt zitten...
 
Nee dat niet, maar ik heb zo'n idee dat als je niet goed oplet of er geen verstand van hebt dat je zo je tanden achterin je keel hebt zitten...

Ach een extra gat in het dak is ook lekker fris :+ })


Sorry maar waarom ga je in godsnaam bezuinigen op een schokdemper ? je banden en schokdempers/veren zijn je enigste contact met de weg |(
 
Ach een extra gat in het dak is ook lekker fris :+ })


Sorry maar waarom ga je in godsnaam bezuinigen op een schokdemper ? je banden en schokdempers/veren zijn je enigste contact met de weg |(

Tis geen supersport toch, ligt er maar aan hoe je ermee rijdt.

Dat ze goedkoper zijn wil btw nog niet zeggen dat ze slechter zijn.

Ze zijn trouwens verkrijgbaar bij Brouwer in Nijkerk, dat waren ze enkele jaren geleden tenminste.

In de motorbladen zie ik ook weleens advertenties voor Hagon ( Moto73).
 
2 schroeven zitten er op die bmw aan de schokdemper, kan niet moeilijk zijn. en als ik die dure bij TechnoFlex zou halen van 400 euro meer(dik)dan een officiele bmw die er nu ook op zit krijg ik die ook thuisgestuurd.met een beschrijving hoe ik em erop moet zetten maar die kan ik bij bmw ook wel ff vragen.volgend de monteur bij bmw waren het ook 2 schroeven dus die 400 euro lijken me geldverspilling.
 
Hagon zit in Barneveld. Staan onder Hagon of Morren motoren. Verkopen ook via lokale dealers. Domweg goeie prijs kwaliteitverhouding.
 
goedkoop en een goede! oplossing het het reviseren bij WP.
De mijne heb ik laten reviseren van binnen en er meteen een WP veer oplaten zetten.
Kosten zo rond de 250€ en t rijdt perfect :}


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Terug
Bovenaan Onderaan