goedkope sm velgen?

corky

Die hard MF'er
20 feb 2005
324
0
ergens en nergens
ik ben aan het denken om mijne enduro om te bouwen naar sm. de moto is nu 11 jaar (denk dat de meeste mijne moto nu wel kennen) en vindt het een beetje gek om daar nog een hoop geld aan te geven voor nieuwe excel sm velgen, nu was mijn vraag welke velgen zou ik dan het beste kunnen gebruiken? wel wil ik mijn cross velgen behouden (moest ik nog zin krijgen voor te baggeren).
 
Laatst bewerkt:
Neem eens contact op met Ben van Erp! Die heeft mooie velgen liggen voor écht weinig geld!
HEt merk zei me niks...maar zien er wel netjes uit.

Ik MEEN (weet het dus niet zeker meer!!) dat 2 velgen, gespaakt en wel, rond de €550 kosten...
 
Heb eens bij Zot/Ro geinformeerd bij de SMPM, was voor 520, (niet gespaakt, wel spaken bijgeleverd, maar zou dat zelf moeten doen, eigen naven) klaar. Behr velgen... Weet niet of die prijs nu nog geldt, maar dat kreeg ik toen op...
 
Volgens mij bestaan er geen goedkope SM velgen....
Heb ik helaas ook moeten ondervinden.Prijsverschil tussen excel en behr velgen is ongeveer 15 euro per velg als ik Haan mag geloven.Excel velgen lopen wel ronder en zijn kwalitatief beter.
 
is dat spaken zo moeilijk?
en wat heb je daar eigenlijk voor nodig buiten de velg naaf en spaken?
 
Ik ben ook bij Ben van Erp langs geweest vorige maand, en wat Duderuud zegt klopt. Complete set velgen, dus met naven en al gespaakt voor 550 euro, in iedere kleur leverbaar. Zagen er netjes uit.

Als je dan nog een setje gebruikte banden van een supersport ofzo op de kop kan tikken, ben je denk ik niet zo heel duur uit voor een compleet setje.
 
ben van erp waar ligt die ergens? ik kom van maasmechelen (belgisch limburg, dichtbij maastricht). ben juist gaan kijken op de site van hun, zij hebben enkel husqvarna en niets van ktm.
 
Laatst bewerkt:
ben van erp waar ligt die ergens? ik kom van maasmechelen (belgisch limburg, dichtbij maastricht). ben juist gaan kijken op de site van hun, zij hebben enkel husqvarna en niets van ktm.


Volgens mij zijn de velgen universeel, en kan hij er bijpassende afstandsbussen voor je bij maken. Anders bel je hem toch gewoon even.
Niet geschoten is altijd mis.
 
hoi heb mijn supermotard weels nu prijs ging wel ze hebben 2200km gelopen. het zijn de haan weels exel. kijk naar de foto,s groetjes
 
Zoals al hierboven eerder gezegd, gewoon wielen uit 1 of andere racer.
Bedoel als je goed zoekt heb je voor 200euro al een setje met banden en 320 schijf erop.
 
Koop gewoon een complete gebruikte set, ben je altijd het goedkoopst uit.

Ik heb een complete set Behr velgen te koop waar 2x mee gereden is, inclusief ketting wiel, achterschijf, 320mm voorschijf, nwe MT60 Corsa voorband en een gebruikte achterband. Vraag 675 EUR hiervoor.

Als je de motor na verloop van tijd verkoopt en je verkoopt de velgen weer los, ga je er nooit veel op toeleggen en heb je ontzettend veel lol gehad in de tussentijd!!

Voor 500 EUR voor kale velgen ben je zeker nog niet klaar, zeker als je een beetje kwalitatieve spullen wilt hebben die goed passen.

Ciao,
Hans
 
De duitse Ebay goed in de gaten houden, daar staan vaak ook leuke koopjes op.
 
Kweenie of je et gezien hebt maar op die ene foto is volgens mij te zien dat die velgen aan de rand een stukje missen, beschadigd dus :X

Hoop dat je dat al gezien had, mss drukt et de prijs nog een beetje :)


ps: Ik had een mailtje gestuurd naar Ben van Erp waar het er hier eerder over ging en ik vroeg ook gelijk wat voor soort velgen er dan geleverd werden voor de 595,- euro die ze kosten, maar dat stond niet in zn antwoord. Weet iemand wat voor velgen je dan krijgt en welke maat het is?
 
Laatst bewerkt:
ik zou het niet weten, ben bij dam racing gaan vragen: zwarte originele ktm excell velgen met ktm naven 1000€.
 
Terug
Bovenaan Onderaan