A
Anoniempje177
Guest
Srad/cbr/zx7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker goedkoop en snel genoeg. Wel checken of de tweede versnelling nog goed werkt. Destijds wel als budget sport/toer in de markt gezet.Je kan ook aan een Suzuki RF900 denken. Destijds echt ondergewaardeerd.
Grtz,
Cees
Wereldfietsen, die carb Blades. Denk dat je ze weinig gezien hebt in je werkplaats?ik heb een blade voor weinig staan
rdw zegt '99.
Nouja, die Gixxer die ik toen kocht voor 300 moest voor ca 200 materiaal in en toen was het dik voor mekaar.Goedkope (sport)motor voor erbij lijkt me geen goed plan. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop.
Wat denk je dat een oud barrel kost aan (achterstallig) onderhoud.
Dan beter 1 goede fiets kopen.
En snap dat je niet tevreden ben met een Guzzi, zou ik ook wat anders willen
Niet ECHT sportief beetje toursport. Erg kostbaar onderhoud in vergelijking met con curentie.Bekijk bijlage 1760438≥ Ducati ST2 1997 — Motoren | Ducati — Marktplaats
Nette Ducati ST2Inclusief koffersetKmstand 42130Motor staat binnen gestaldHele lichte kuipschade (krassen, zie laatste foto)Distributieriem vervangenwww.marktplaats.nl
Ik heb een paar keer voor de lol een goedkope sportfiets voor erbij gehad. Vfr750 en zx9r. De kunst bij aankopen, voor mij, was om niet te hebberig snel toe te slaan bij een willekeurig aangeboden motor. Maar om heel goed te kijken wat er aan er aan eventueel achterstallig onderhoud nodig was.Goedkope (sport)motor voor erbij lijkt me geen goed plan. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop.
Wat denk je dat een oud barrel kost aan (achterstallig) onderhoud.
Dan beter 1 goede fiets kopen.
En snap dat je niet tevreden ben met een Guzzi, zou ik ook wat anders willen
Dat erg kostbare onderhoud voor een tweekleps Ducati valt nogal mee. Setje riemen van €50 om de paar jaar (goed zelf te doen) en om de 10k een klepstelbeurtje van €250. Verder motorisch minstens op Japans/Aprilia niveau qua robuustheid of levensverwachting. Ook een stuk prettiger om aan te prutsen dan een dichtgetimmerde Japanse viercilinder.Niet ECHT sportief beetje toursport. Erg kostbaar onderhoud in vergelijking met con curentie.
Je mag een ST 2 gerust een sportieve toerder noemen,alleen de combinatie van wegligging met redelijk snelle Vtwin maakt
het een sportieve toerder die menig sportmotor het nakijken geeft,ik had vroeger een FZR1000 en m,n maten zo,n Duc,
kon ze maar net bijhouden en pas op een heel lang stuk rechte weg kon ik er voorbij komen.
Maar die is geen kanon….Eigenlijk kom je dan toch weer uit bij de vfr. Beresterk middengebied en bovendien een stuk betrouwbaarder.
Koppel is gerelateerd aan de cilinderinhoud en niet aan het aantal cilinders.Je zou een gifgroene Kawasaki Ninja moeten kopen 600cc of 900cc maakt niet uit. Dan heb je echt een kanon met veel bekijks.
Heb zelf een zxr400 gehad, dat was al een bommetje op 2 wielen.
≥ KAWASAKI NINJA ZX-6R (bj 1998) ZX6R — Motoren | Kawasaki — Marktplaats
Motor Centrum Roosendaal biedt aan:Een Kawasaki ZX6R uit 1998 met 43661km op de teller.Deze ZX-6R is onder andere voorzien van: Sportdemper BSMwww.marktplaats.nl
Als je koppel wilt hebben moet je niet naar een viercilinder gaan zoeken.