Goedkope verzekering

Hier ook
BIj m'n vaste verzekeringsagent, die zoekt voor mij de beste polis uit. Aanrader voor iedereen om zo'n iemand te hebben

Ik heb ook zo'n vent en die heet Google.nl. Vervolgens heb ik op de basisschool leren lezen wat ook wel wil helpen. Wat ik nou eigenlijk het beste vind is dat Google.nl geen commissie verkrijgt van de verzekering.

Verzekeringsagent is zoooo 1950.

Gewoon even 1 dag goed voor gaan zitten, zolang je alle gangbare verzekering hebt en je minder dan 250 euro per dag verdient, verdien je dat in 1x terug.
 
Kuttige van een verzekeringsagent is dat ie bij je thuis wil komen. Met z'n ruitjescolbert :N

Ik heb een natuurlijke afkeer tegen mensen die me iets willen verkopen, ik vertrouw ze nooit. Dus moet je alsnog zelf nadenken. Dus zit die vent er dan voor niks, want nadenken kan ik ook prima alleen :P
 
Ik heb ook zo'n vent en die heet Google.nl. Vervolgens heb ik op de basisschool leren lezen wat ook wel wil helpen. Wat ik nou eigenlijk het beste vind is dat Google.nl geen commissie verkrijgt van de verzekering.

Verzekeringsagent is zoooo 1950.

Gewoon even 1 dag goed voor gaan zitten, zolang je alle gangbare verzekering hebt en je minder dan 250 euro per dag verdient, verdien je dat in 1x terug.
Prima, ieder voor zich. Ik heb daar geen tijd voor en geen zin in.
Als ik besluit om op zaterdagmiddag een motor/auto te kopen, bel ik op, spreek het antwoordapparaat in, en een paar dagen later liggen m'n papieren in de bus.
Mocht ik schade rijden (heb t in het verleden gehad met m'n auto), bel ik op, meld het, stuur het schadeformulier op, en hoor er nooit meer iets van. Dikke prima.
Dan is het mss maar iets duurder, maar waar hebben we het op jaarbasis over? Hooguit tientjeswerk :') dat gemak en die service is me dat méér dan waard.
 
Sommige verzekeraars werken alleen met tussenpersonen (en Google is geen tussenpersoon). Dus door alles zelf te doen sluit je wel een aantal maatschappijen uit. Precies die maatschappijen die geen duur callcenter hoeven te onderhouden omdat ze niet direct met klanten werken ;)
 
Prima, ieder voor zich. Ik heb daar geen tijd voor en geen zin in.
Als ik besluit om op zaterdagmiddag een motor/auto te kopen, bel ik op, spreek het antwoordapparaat in, en een paar dagen later liggen m'n papieren in de bus.
Mocht ik schade rijden (heb t in het verleden gehad met m'n auto), bel ik op, meld het, stuur het schadeformulier op, en hoor er nooit meer iets van. Dikke prima.
Dan is het mss maar iets duurder, maar waar hebben we het op jaarbasis over? Hooguit tientjeswerk :') dat gemak en die service is me dat méér dan waard.
Zo werkt het precies ook bij Centraal Beheer, maar dan zonder ruitjescolbert.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zo'n vent en die heet Google.nl. Vervolgens heb ik op de basisschool leren lezen wat ook wel wil helpen. Wat ik nou eigenlijk het beste vind is dat Google.nl geen commissie verkrijgt van de verzekering.

Verzekeringsagent is zoooo 1950.

Gewoon even 1 dag goed voor gaan zitten, zolang je alle gangbare verzekering hebt en je minder dan 250 euro per dag verdient, verdien je dat in 1x terug.

Dit vind ik altijd zo leuk en vooral onzinnig gelul... |(
Gewoon 1 dag goed voor gaan zitten en je verdiend dit in 1x terug... :Z

Weet jij wat een dag aan tijd kost? Los van het feit dat je een "x" bedrag kan verdienen in die dag? Vrije tijd is onwijs duur... i.p.v. die hele dag achter je pc zitten en gaan klooien, kan je zoveel andere dingen doen... :Y

Komt bij, nadat je online hebt lopen klooien en zoeken, moet je wellicht ooit wat dingen gaan veranderen en- of regelen na bijvoorbeeld een schade. Kan je weer een hele dag gaan zitten achter je pc... ben je al 2 dagen kwijt... ;)

Dus ik besteed het uit aan een tussenpersoon, dan kan ik in de tijd dat hij zoekt lekker andere dingen doen. En als hij terugkomt met een voorstel, dan kan ik gewoon ja of nee zeggen, kan hem zelfs opnieuw laten zoeken als ik het te duur zou vinden... :P
 
Sommige verzekeraars werken alleen met tussenpersonen (en Google is geen tussenpersoon). Dus door alles zelf te doen sluit je wel een aantal maatschappijen uit. Precies die maatschappijen die geen duur callcenter hoeven te onderhouden omdat ze niet direct met klanten werken ;)

Yep... of met hele dure reclames werken om vooral maar even dat klikgemak te benutten...
Inshared, we all benefit... met name wij van Inshared... :Y
 
Inshared is bij mij dan wel 1 van de goedkoopste.

alleen motorpolis is nog voordeliger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan