goedkoper kopen in Engeland ??!!

JeeTee

Die hard MF'er
27 jul 2003
252
0
sodom
2004 Aprilia RSV 1000 R Factory voor 8200 euro.
2004 Suzuki GSX-R750 voor 6400 euro .
2004 Yamaha YZF-R1 voor 6880 euro .
Kawasaki Ninja ZX-10R voor 7230 euro .

En ga zo maar door....

( zonder bijkomende kosten , zeggen ze )

lijkt me te mooi om waar te zijn.
 
Meestal als het te mooi is om waar te zijn, is het vaak ook niet zo.... :(

Je zal toch wel iets van BPM ofzo moeten betalen? Zijn het btw wel euro's of zijn het ponden :X :X
 
Is dat bij een officiele dealer?
Ik heb geen verstand van prijzen in het buitenland maar dit is erg lekker :9 lijkt me eigelijk te mooi om waar te zijn.

edit: hehe ja engeland heeft geen euro's
 
Kost zo'n sp2 in nederland niet iets van 15.000 euro nieuw? Op de engelse site staat 6650 euro.
Lekker beetje verschil, jesus
 
is het wel waard om eens te mailen en te zeggen dat je hem komt halen, en dat ze zorgen zat ze hem klaar hebben staan voor je...

en ik vraag me verder af wat de adder is....
 
Ze hebben een shop in hartje Londen .

En een weekendje Londen is sowieso niet verkeerd ! :+
 
Nou wie kan er effe een paar duizend euries missen?

Maar dit is al eens eerder hier besproken op MF. Ook diezelfde site.
Ik kan em niet meer vinden, maar het komt me heel bekend voor...
 
Nou wie kan er effe een paar duizend euries missen?

Maar dit is al eens eerder hier besproken op MF. Ook diezelfde site.
Ik kan em niet meer vinden, maar het komt me heel bekend voor...
:^ dit site is oplichterij, vorige keer bleek dat ze ook in de USA zaten, zelfde site, zelfde alles...maar ze opereren vanuit verweggiestan
 
Als je op de site kijkt, zie nergens een adres of een telefoonnummer
En zoek je in de gele gids van GB, dan vindt je in London ook geen zaak met die naam

De site draait ergens bij Yahoo en is geregistreerd in Melbourne

Trouwens ik kon nergens iets lezen of er wel belastingen etc in de prijs zitten
Voor Nederland komt daar nog wel de BPM bij

EgbertO
 
http://www.electroline4u.com/store/contact.html
In business for more than 25 years at the same location in Los Angeles, California, Electroline Wholesale Electronics has been providing quality electronic products to customers all over the world. The reason for our success - "It's not only business - it's personal". We treat our customers with personal attention providing them with the best quality products available. We want you to be happy with your purchase. If you need your product shipped - we will do our best to ship your purchases at the lowest cost to you.

We carry a full line of all major brands of Audio / Video equipment and home Appliances in 110/220V. We pride ourselves in providing the BEST prices in town to all our customers!

En dan de 'about us' op http://www.buymotorsnow.com/aboutus.html
In business for more than 25 years at the same location in London, BuyMotorsNow.com has been providing quality motorcycle products to customers all over the world. The reason for our success - "It's not only business - it's personal". We treat our customers with personal attention providing them with the best quality products available. We want you to be happy with your purchase. If you need your product shipped - we will do our best to ship your purchases at the lowest cost to you.

We pride ourselves in providing the BEST prices in town to all our customers!


Dat hebben ze dus lekker gejat. Volgens het plaatje op de website hebben ze een pracht van een shop in Londen, echter geen enkele dealerlocater kan ze vinden. Het laatste stukje prachtige tekst in hun about us, lijkt rechtstreeks van www.us1camera.com te komen.
 
Ik woon hier in Engeland en motoren zijn wel wat goedkoper, maar deze prijzen kom je zelfs bij de meest vage stuntaanbieders hier niet tegen. Ik zou maar voorzichtig zijn.

Als je een officiele gloednieuwe Suzuki SV1000 zoekt trouwens, voor £4300 (6300 euro of zo?) ben je de trotse eigenaar. Da's volgens mij heel goedkoop, of issie bij jullie ook in de uitverkoop? Es kijken, waar was dat verrekte spaarvarken naar toe gelopen? ;)
 
volgens mij is het oplichting. Er was laatst ook al een topic op mf over dat bedrijf in londen (alleen kan ik het topic niet meer vinden :+ ) en toen was er iemand gaan mailen of ie langs kon komen ofzo.
 
volgens mij is het oplichting. Er was laatst ook al een topic op mf over dat bedrijf in londen (alleen kan ik het topic niet meer vinden :+ ) en toen was er iemand gaan mailen of ie langs kon komen ofzo.

:^
Precies, en toen zaten ze in frankrijk, de volgende dag weer in engeland etc. Moest ook aanbetalen, ophalen was niet mogelijk bladiebladiebla :z
 
Trouwens, mocht je toch een motor in Engeland willen kopen vergeet dan niet de extra kosten voor een andere koplamp (links->rechts verkeer) en een km-teller. Dat laatste is misschien niet verplicht maar wel beetje lastig met al die scherp afgestelde camera's tegenwoordig en drukt beslist de inruilwaarde voor als je weer es wat anders wilt dus kost je vroeg of laat toch geld. En natuurlijk invoer / bpm (is dat er nog steeds in nl?) en papier-ellende. Maar afhankelijk van wat je zoekt kun je hier misschien toch voordelig shoppen, bepaalde motortypes zijn hier dusdanig onpopulair dat je toch een goede deal kan doen. B.v. all-roads als de Yamaha TDM900 en Aprilia Caponord kosten met wat zoeken hier maar tussen de 4900 en 5500 pond. Als je een R1 of Blade wilt koop dan maar in NL, die zijn hier niet aan te slepen en dus niet scherp geprijsd.
 
4200 euro voor een gloednieuwe R6 incl bezorging / invoerrechten uit een land waar dit een van de best verkochte motoren is van een dealer die beweert dat-ie er niet van af kan komen?
...
hmmmm.....
...
zou-ie nog te koop zijn? :+ :}
 
haha doe mij maar stuk of 100 met deze prijzen

Kan niet , het zijn oplichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan