Goeie belg...!

PimmeH

MF'er
29 mrt 2005
180
0
Roosendaal
Ik reed net op de snelweg (in de auto wel te verstaan)..
En toen haalde ik een mooie volvo V70 in (een belg)

Hij had allemaal stikkers achter op zijn bumper zitten dus ik vroeg me af wat er op stond dus bleef een beetje rustig achter hem rijden....

Het bleek dus dat er 2 stickers (rechts en links) zaten met daarop "Ik ga in de file opzij voor motorrijders"....

Ik had deze stickers nog nooit op een auto gezien...maar wel petje af voor deze belg om zo mensen aan te sporen :Y

Dat wou ik even kwijt O-)

Gegroet..
 
hmm ik heb na gister weer negatieve ervaringen met onze zuiderburen.. ik vraag me af hoe ze daar de rijexamens afnemen.
 
filesticker_groot.gif
 
Ze worden uitgedeeld bij de Bonux.
Ow, en die negatieve ervaring, laat mij eens raden, iemand die een manoeuvre verkeerd uitgevoerde, waardoor jij keihard moest remmen?

Oorzaak dat men de manoeuvre verkeerd uitvoert ??????



waarschijnlijk heeft men je snelheid verkeert ingeschat, omdat je weer eens 136 reed binnen de bebouwde kom waar de manoeuvre-uitvoerder dus niet op rekende ???
 
Laatst bewerkt:
Goed zo! altijd het goede in de mens zien :P

_O-


Maar complete onzin allemaal, motorrijden is levensgevaarlijk, gewoon verbieden, hoeft ook niemand meer opzij in de file, kan iedereen gewoon aansluiten en is de file nog langer *O*
Wat een sukkel B|

Maar erg cool van deze automobilist, zie het gelukkig vrij veel dat mensen opzij gaan voor je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan