goeie dyno-jet winkel

gsxr750w telefonica

Die hard MF'er
22 apr 2004
622
0
rotterdam
welke dyno-jet bank is nou het beste of een betere in rotterdam en omstreken
mag ook ietsje verder weg zijn


ik wil namelijk volgende maand mijn motor op de bank zetten en eventueel een dyno kitje er in
 
Laatst bewerkt:
in schijndel zit ook een goeie maar das ook iets te ver voor je denk ik. Ik heb daar met koninginnedag een run laten doen voor 25 euri..
 
welke dyno-jet bank is nou het beste of een betere in rotterdam en omstreken mag ook ietsje verder weg zijn ik wil namelijk volgende maand mijn motor op de bank zetten en eventueel een dyno kitje er in

KMS motoren heeft een dynostar bank sinds kort http://www.kmsmotoren.nl
En ik weet niet of je zo 123 de ene rollerbank kan verkiezen boven een andere, t gaat tenslotte ook om de intepretatie van de gegevens die eruit komen icm wat de gebruiker wil.
 
The best there is (in my humble opinion):
Ruud Fredriks, Goes (0113-271770)

Ik heb daar gedurende de voorbije jaren veel verschillende fietsen op de bank gehad, en ze kwamen er allemaal veel beter af, uiteindelijk!

Je kunt niet zeggen dat de ene bank beter is dan de andere, meten doen ze allemaal; het belangrijkste is dat de man erachter de uitkomsten goed kan interpreteren en vervolgens verbeteringen kan bedenken en verwezenlijken!
 
The best there is (in my humble opinion):
Ruud Fredriks, Goes (0113-271770)

Ik heb daar gedurende de voorbije jaren veel verschillende fietsen op de bank gehad, en ze kwamen er allemaal veel beter af, uiteindelijk!

Je kunt niet zeggen dat de ene bank beter is dan de andere, meten doen ze allemaal; het belangrijkste is dat de man erachter de uitkomsten goed kan interpreteren en vervolgens verbeteringen kan bedenken en verwezenlijken!
dan denk ik dat het ruud fredriks word ik had die naam al een horen vallen
 
Voor een suzuki zou ik ook even contact zoeken met Marc Hoegee, http://www.hoegeetech.com/ kan nooit slecht zijn bij iemand met dergelijke ervaringen.
Zelf ben ik bij RF in Goes geweest, prima bevallen. Wist toen nog niet dat Hoegee en bedijf had.

tlh
 
Ik laat hem over een week of 2 bij Paul Ritsen in Weert es eff flink onder handen nemen !!
Is zoals ik gelezen heb hier zo ook wel flink aan te bevelen.....

Dynojetsetje en een stel losse open filtertjes er op laten zetten en dan maar hopen dat we een 10 achterwiel pk tjes er bij hebben en flink aanzuig geluid door die open filtertjes.....

Ik laat het hier nog wel weten wat het geworden is.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan