Goeie eerste Motor

Kawasaki ZX-6R, een supersport motor die legaal is terug te voeren, zo één als de mijne of nieuwere modellen :)
 
ziet er ook wel gaaf en sportief uit idd.
ja ik had eerst in ged8te als allers eerste een honda cbr 125 maar aangezien dat niet zo fijn is met inhalen zat ik meer te denken richting 450 en 600 cc.
 
Laat je niet verleiden door die vooroordelers :X , maak je eigen keuze..
Ga gwn proefrijden, dan merk je t verschil wel of achterop als de bike niet 25KW is.
 
Laat je niet verleiden door die vooroordelers :X , maak je eigen keuze..
Ga gwn proefrijden, dan merk je t verschil wel of achterop als de bike niet 25KW is.

stupid.gif


Ik denk dat je wel een aardig idee wat er wel en niet mogelijk, nu moet je voor je zelf een beslissing maken.
 
Laat je niet verleiden door die vooroordelers :X , maak je eigen keuze..
Ga gwn proefrijden, dan merk je t verschil wel of achterop als de bike niet 25KW is.

vooral dat achterop zitten moet je doen _O-
krijg je echt een goed beeld van hoe de motor rijdt |(

alleen je laatste zin, zit nog enig nut in... alleen jammer dat dat al gezegd is ;)


had ff eerst het topic (goed) gelezen, dan had je van mij niet dit antwoord gehad... want: ja, voelde me aangesproken... door de S in vooroordelers ;)

Want zie geen enkel vooroordeel in de antwoorden die gegeven zijn voordat de TS aan gaf dat ie eerst ff gaat proefrijden op verschillende machines *D

;)
:+









no hard feeling ofcourse ;)
 
ik heb op 2 motoren eerder achterop gezeten honda cbr 1000 fireblade en yamaha 750(weet ff et type niej was supersport) maar ik heb wel beetje idee maar nog nooit zelf op zoiets gereden als 600 cc ofzo.
 
ik heb op 2 motoren eerder achterop gezeten honda cbr 1000 fireblade en yamaha 750(weet ff et type niej was supersport) maar ik heb wel beetje idee maar nog nooit zelf op zoiets gereden als 600 cc ofzo.
achterop?

merk je geen verschil in hoor ;)
 
vooral dat achterop zitten moet je doen _O-
krijg je echt een goed beeld van hoe de motor rijdt |(

Wat d8 je dan, aan de kant blijven staan en kijken hoe hard de motor gaat :Z :N

alleen je laatste zin, zit nog enig nut in... alleen jammer dat dat al gezegd is ;)

Beter goed gejat dan slecht bedacht :+

had ff eerst het topic (goed) gelezen, dan had je van mij niet dit antwoord gehad... want: ja, voelde me aangesproken... door de S in vooroordelers ;)

:W O-)





no hard feeling ofcourse ;)

@ TS: gwn proefrijden, je laten informeren over de algemene kwalen van de bike etc.
 
Nog meer advies?

Die zxr 400 komt vaak naar voren ja...

(ik kijk zelf ook stiekem mee in dit topic :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan