Goeie eerste Motor

JustinLee

Rookie
20 jul 2006
13
0
Almere
hey mensen ik heb een vraagje over een geoei eerste motor.
heeft iemand een idee voor een betrouwbare maar wel sportieve motor.
ik zelf dacht aan een Honda Cbr 600 r begrenst tot 25 kw maar wie heeft er nog wat ideeen?

groeten justin
 
hey mensen ik heb een vraagje over een geoei eerste motor.
heeft iemand een idee voor een betrouwbare maar wel sportieve motor.
ik zelf dacht aan een Honda Cbr 600 r begrenst tot 25 kw maar wie heeft er nog wat ideeen?

groeten justin

euhm een r bestaat nie ;)

F-je of RR?

was ongeveer het bedrag, dat maakt het wat makkelijker :+
 
rr bedoel ik(A) sorry eheh mja 4000/5000 euro maximaal wil wel betrouwbare motor hebben beetje sportief uiterlijk.
ok comfort is belangrijk vind ik.
groeten justin
 
rr bedoel ik(A) sorry eheh mja 4000/5000 euro maximaal wil wel betrouwbare motor hebben beetje sportief uiterlijk.
ok comfort is belangrijk vind ik.
groeten justin

Dan wordt het helaas geen RR ;)

misschien een:
Honda CBR600f - sportief touren
Honda VFR400 - stuurt as een scheermes 8-)
Susuki GSX-r 600 - leuke sportieve fiets

etc. etc.

Zo kunnen we nog wel ff doorgaan...
Als ik jou was zou ik gewoon ff langs de diverse dealers gaan, zitten/testrijden en kijken wat je beste/mooiste vind, das de korste klap...

Want tis en blijft persoonlijk ;)

en spit sowieso de topics hier 25kW ff door... staan btw wel meer van dit soort vragen ;)

8-)
 
Haantje's nieuwe fiets (600rr)

(Afbeelding)

Hej dit ben ik op mijn CBR600RR op 25kW. Ik heb het netjes op kenteken 25kW! Dus niks aan de hand. Ik ben er ook op m'n 16e voor gaan sparen en nu geen probleem hoor! Mijn vader heeft een eigen bedrijf en daar heb ik eerst iets van geleend maar nu alles terugbetaald. Tanken doe ik op het pasje van mijn moeders werk: wel zo makkelijk natuurlijk. Anders wordt het te duur.

Ik vertel liever niet hoe ik 'm op 25kW op kenteken heb gekregen want dat hou ik liever geheim, anders rijdt straks elke 25kw'er op een CBR600RR rond en dat vind ik niet zo leuk.

Groetjes.

Ik ken bgl en kan dit volkomen bevestigen. Ik vind het allen niet zo heel erg lief dat hij jou niet wil vertellen hoe hij 25kw gemaakt kan worden. Je moet er een HRC 25KW kit inzetten. met deze kits is hij namelijk wel officieel 25KW te krijgen, en rijd je ook nog een met gemak 210 en wheely's zijn ook goed te doen!

Het is je eigen keus,


Maar @ zz: de gixxer, tog alleen van ´06. Volgens mij past dat niet in t bugjet O-)
 
die cbr 600 f lijkt me wel wat aangezien die rr ook te duur is en die suzuki want wil wel beetje zo'n race look maar bedankt voor jullie reacties ik ga ook even langs dealers enzo even rondvragen wat het beste zoal kan zijn voor mijn budget.
 
die SV650S ziet er ook wel gaaf uit maar kan die ook begrenst worden tot 25 kw?
en heeft iemand enig idee hoe duur ze gemiddeld zijn?
bedankt voor jullie snelle reacties
 
Te koop :

SV650S bj.2000 32.000km. blokspoiler, tailriser, kleine knipperlichtjes en als accesoire een hoge BSM Vampira carbon demper.

De Kale
full
 
Zit er behalve uiterlijk nog meer verschil tussen een RR F Z A B C D E F G?

Ehmz.....heel het alfabet bestaat niet bij Honda cbr 600

maar je hebt de

Cbr 600F
Cbr 600FS (sport)
en de Cbr 600RR

Jaah, je hebt zoveel verschillen in die modellen. De "Zit" van een F is wat rechterop in verhouding tot een RR. De F heeft ook minder vermogen dan een RR
Eigenlijk kan je zeggen dat de RR gewoon echt een racer is. Net effe wat meer vermogen, scherpere zit, enz. enz. Daarintegen weet ik niet veel van de FS, maar ik geloof dat die ook een wat sportievere zit heeft, met het blok van een F.
Maar ik zei je al, dat weet ik niet zeker.

Als eerste betaalbare motor zou ik voor een Cbr600 F gaan. Tenzij je natuurlijk geld teveel hebt ;)

Genoeg info?? :)

groetjes :W
 
ik heb even rondgevraagd naar die honda cbr 600 f en hij valt idd wel binnen mijn budget ja is bouwjaar van groot belang of dat niet?
groeten justin
 
ik heb even rondgevraagd naar die honda cbr 600 f en hij valt idd wel binnen mijn budget ja is bouwjaar van groot belang of dat niet?
groeten justin

Bouwjaar op zich niet zo... maar type wel ;)

Maar daarvoor geldt ook weer... ff proefrijden en merk/zie de verschillen *D
 
ik ga zeker proefrijden dan want ik heb van mensen gehoord dat suzuki/kawasaki en honda goeie merken zijn om me te rijden als motor.
 
vast wel wil wel op allerlij soorten motoren rijden kijken welke me het beste bevalt kan ook een bmw ofzo zijn ik weet niet maar er zijn gelukkig zat gave motoren
 
Terug
Bovenaan Onderaan