Goeie Kawasaki dealer rond Gent ?

Brunello

MF'er
28 apr 2003
58
0
Gent
'k woon nu al een tijdje in Gent en k was trouwens toch niet echt zo supercontent over de dealer waar ik normaalgezien ga (aan de kust, maar k ga niet vermelden welkeen, want ik wil hun nu ook nie afbreken).
T gaat hem dus niet over verkoop maar over onderhoud, er mogen bijblijven tijdens een klein onderhoudjes bvb vind ik wel een noodzaak. En treffelijke prijzen en enig vakmanschap ook natuurlijk ;)

Ik ging vroeger altijd naar Wauters in Eeklo, was daar redelijk content van ,
ben nu aant overwegen Interbike eens te proberen in Lokeren.

'k woon nu al een tijdje in Gent en k was trouwens toch niet echt zo supercontent over de dealer waar ik normaalgezien ga (aan de kust, maar k ga niet vermelden welkeen, want ik wil hun nu ook nie afbreken).
T gaat hem dus niet over verkoop maar over onderhoud, er mogen bijblijven tijdens een klein onderhoudjes bvb vind ik wel een noodzaak. En treffelijke prijzen en enig vakmanschap ook natuurlijk ;)

de smet in waregem, de place to be
of hautekiet in ruddervoorde

de smet in waregem, de place to be

Is bij mijn weten geen Kawa-dealer, en is ne fameuze geldklopper.
Ik heb der alleszins minder goeie ervaringen mee.

Goethals heeft juist een nieuwe zaak geopend. Eigenlijk een verhuis van Laarne naar Destelbergen. Vlak naast de oprit van de R4!
De zaak heet nu : "R4 moto's"
Hebben ook een testbank om de paardjes te meten.
http://www.r4motos.be/

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, 2 kameraden van mij rijden ook Kawa en gaan ook bij Goethals. Zijn daar zeer tevreden. Mocht ik een Kawa rijden, ik ging ook bij Goethals. Je hoort natuurlijk over elke dealer wel eens iets, maar over Goethals heb ik nog niet veel mensen horen klagen.

GreetZ

Ik kan alleen maar beamen dat ik van Goethals (nu R4 moto's juist aan de afrit van de R4 in Destelbergen) ZEER tevreden ben. Mijn vrouw en ik hebben er reeds 4 (tweedehands én nieuw) motoren gekocht. Prima en eerlijke service.

Een tip : koop niet bij Interbike daar kan ik je enkele minder fraaie verhalen over kwijt (zelf of door kennissen ondervonden)

Ga gerust eens langs bij R4 moto's met de groeten van "den ouden uit Lokeren"

Ninja Rider

hmm, heb een mailtje naar goethals en wauters gestuurd en wat blijkt:
-goethals (r4motos dus) is goedkoper
-goethals is dichter voor mij
-goethals krijgt hier meer positieve reacties

==> dendezen gaat keer bellen voor een afspraak te maken bij r4moto's ;)
(maar k ga blijkbaar wel al 2 weken mogen wachten, en die ketting moet godver dringend vervangen worden :( , nuja daar had ik maar eerder moeten aan peizen zeker... B| )

Terug
Bovenaan Onderaan