Goeie mop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of jij gek bent kan ik niet beoordelen :+ ;)

Pooh maakt nog wel eens wat typefouten die ik dan nodig moet verbeteren. :P

Ik snap het!!!

jaja, beetje traag.

Leenders maar mop over belg, pooh verandert belg in nederlander en revo verandert het weer terug in belg!!!!!!!

Ben niet gek, allen beetje traag.
 
Hehe, bogarde: als je snel genoeg edit komt er geen bericht bijstaan dat het ge-edit is. Ook niet als die edit gebeurd door een modje.

Ik was dus elke Belg aan\'t aanpassen naar Nederlander en rev was elke Nederlander weer aan\'t aanpassen naar Belg :)
Enkel de laatste edit blijft staan.

Hopelijk is\'t beetje duidelijker voor je zo :)

Ik was er net achter en nu is het bevestigd, ben wel blij dak gek ben :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb er nog 1tje kleintje maar
Hoe kun je zien dat iemand 10 x
over z\'n rijbewijs heeft gedaan ???????



Dan heeft ie een rood /wit nummerbord !!!!
:9
 
He dacht dat er bijna alleen maar nederlanders op dit forum waren maar er zijn nog best wel wat belgische motor freaks dit is zowaar een internationale site
Zijn de motoren in belgie goedkoper ??????
anders laten we de motoren uit belgie komen
:) :) :)
 
in een man die wil naar de hoeren en heeft maar 25 piek op zak.
hij lang verschilende raampjes en ze vragen alemaal 50 piek.
er zegt 1 vd dames in dit steegje zit een oud vrouwtje die doet het wel voor 25 piek.
die man naar dat vrouwtje toe kan het voor 25 piek.\\tuurlijk zegt het vrouwtje.
hij er op en het gaat stroef pijn zeer en niks niet lekker.
de volgende dag weer die 25 piek hij weer alle raampjes af en weer het zelfde verhaal.
dus weer naar dat vrouwtje.
en het ging nu al beter en wat soepeler.
dag later weer 25. weetje wat denkt die man ik ga gelijk naar dat vrouwtje toe.
en het gaat soepel lekker en glijen geweldig.
de man is klaar en vraag aan het vrouwtje hoe kan dat nu de 1e x ging het echt niet en nu gewoon geweldig?
nouw zegt het vrouwtje eerst de korst en dan de etter
 
He dacht dat er bijna alleen maar nederlanders op dit forum waren maar er zijn nog best wel wat belgische motor freaks dit is zowaar een internationale site
Zijn de motoren in belgie goedkoper ??????
anders laten we de motoren uit belgie komen
:) :) :)

Daar hebben ze wel heel erg veel mooie motoren! (eerlijk is eerlijk).Dit denk ik in ieder geval, staan veel mooie belgische motoren in.

Veel aangepaste nakedbikes en streetfighters, en hele mooie supermotards.
 
in een man die wil naar de hoeren en heeft maar 25 piek op zak.
hij lang verschilende raampjes en ze vragen alemaal 50 piek.
er zegt 1 vd dames in dit steegje zit een oud vrouwtje die doet het wel voor 25 piek.
die man naar dat vrouwtje toe kan het voor 25 piek.tuurlijk zegt het vrouwtje.
hij er op en het gaat stroef pijn zeer en niks niet lekker.
de volgende dag weer die 25 piek hij weer alle raampjes af en weer het zelfde verhaal.
dus weer naar dat vrouwtje.
en het ging nu al beter en wat soepeler.
dag later weer 25. weetje wat denkt die man ik ga gelijk naar dat vrouwtje toe.
en het gaat soepel lekker en glijen geweldig.
de man is klaar en vraag aan het vrouwtje hoe kan dat nu de 1e x ging het echt niet en nu gewoon geweldig?
nouw zegt het vrouwtje eerst de korst en dan de etter
Je bent wat vergeten..... de HOOFDLETTERS :+
Maar hij is wel goed :)
 
in een man die wil naar de hoeren en heeft maar 25 piek op zak.
hij lang verschilende raampjes en ze vragen alemaal 50 piek.
er zegt 1 vd dames in dit steegje zit een oud vrouwtje die doet het wel voor 25 piek.
die man naar dat vrouwtje toe kan het voor 25 piek.tuurlijk zegt het vrouwtje.
hij er op en het gaat stroef pijn zeer en niks niet lekker.
de volgende dag weer die 25 piek hij weer alle raampjes af en weer het zelfde verhaal.
dus weer naar dat vrouwtje.
en het ging nu al beter en wat soepeler.
dag later weer 25. weetje wat denkt die man ik ga gelijk naar dat vrouwtje toe.
en het gaat soepel lekker en glijen geweldig.
de man is klaar en vraag aan het vrouwtje hoe kan dat nu de 1e x ging het echt niet en nu gewoon geweldig?
nouw zegt het vrouwtje eerst de korst en dan de etter

Gatverdamme :r


maar wel een goeie
 
kom een man bij de hoeren en wil graag beffen.
ach zegt die hoer dat kan hoor.
en die man begint te likken.
en naar een minuut krijgt die iets in z,n mond hij kijkt een worteltje mm denkt de man en gaat gewoon verder.
ff later krijgt die een boontje in z,n mond.
de man zegt tegen de hoer volgens mij ben je een beetje ziek ik had net al een worteltje en nu weet een boontje.
mm zegt de hoer volgens mij was de gene die voor jou was een beetje ziek :r
 
Gatveredamme viezerik!!!!!!!!!!
He vannavond op dat feestje van jou heb je toch wel aan ron gedacht he met z\'n southerncomfort
Waar gaat dat filmpje over dan?????????
 
Nog ééntje om\'t af te leren!

een Nederlander en een Belg zitten op een flatgebouw aan de schaft
\"Klote\" zegt die Belg, \"weer brood met worst\"
\"Tering\" zegt die Nederlander \"weer kaas op brood\".
Een dag later zitten ze weer samen op die flat te schaften en weer begint die Belg te vloeken \"verdomme als ik morgen weer worst heb spring ik van het dak af!\"
Die Nederlander kijkt in z\'n trommel \"Gatver, weer kaas, als ik morgen weer kaas heb spring ik ook.\"
De volgende dag doet die Belg z\'n lunchpakket open.. zit er worst in.
Pardoes springt hij van het dak af.
Daarop doet de Nederlander zijn trommel open.. kaas! Dus ook die Nederlander springt.

Later op de begrafenis spreeken de weduwen elkaar.
Zegt de Belgische: \"Ik snap er niks van ik dacht dat hij worst zo lekker vond.\"
Antwoord de Nederlandse: \"Ik snap er niks van hij smeert iedere morgen z\'n eigen brood!\".

})
 
Laatst bewerkt:
Nog ééntje om\'t af te leren!

een Nederlander en een Belg zitten op een flatgebouw aan de schaft
\"Klote\" zegt die Belg, \"weer brood met worst\"
\"Tering\" zegt die Nederlander \"weer kaas op brood\".
Een dag later zitten ze weer samen op die flat te schaften en weer begint die Belg te vloeken \"verdomme als ik morgen weer worst heb spring ik van het dak af!\"
Die Nederlander kijkt in z\'n trommel \"Gatver, weer kaas, als ik morgen weer kaas heb spring ik ook.\"
De volgende dag doet die Belg z\'n lunchpakket open.. zit er worst in.
Pardoes springt hij van het dak af.
Daarop doet de Nederlander zijn trommel open.. kaas! Dus ook die Nederlander springt.

Later op de begrafenis spreeken de weduwen elkaar.
Zegt de Belgische: \"Ik snap er niks van ik dacht dat hij worst zo lekker vond.\"
Antwoord de Nederlandse \"Ik snap er niks van hij smeer iedere morgen z\'n eigen brood!\".

})


Haha, maar je bent en blijft een belg en bent dus niet zo slim en haalt Nederlander en Belg nogal eens door de war }) ;)
 
Haha, maar je bent en blijft een belg en bent dus niet zo slim en haalt Nederlander en Belg nogal eens door de war }) ;)

Nee hoor, heel netjes elke \'nederlander\' uit schamperds grapje veranderd in \'Belg\'.
Echt geen vergissing gebeurd :P
 
Nog ééntje om\'t af te leren!

een Nederlander en een Belg zitten op een flatgebouw aan de schaft
\"Klote\" zegt die Belg, \"weer brood met worst\"
\"Tering\" zegt die Nederlander \"weer kaas op brood\".
Een dag later zitten ze weer samen op die flat te schaften en weer begint die Belg te vloeken \"verdomme als ik morgen weer worst heb spring ik van het dak af!\"
Die Nederlander kijkt in z\'n trommel \"Gatver, weer kaas, als ik morgen weer kaas heb spring ik ook.\"
De volgende dag doet die Belg z\'n lunchpakket open.. zit er worst in.
Pardoes springt hij van het dak af.
Daarop doet de Nederlander zijn trommel open.. kaas! Dus ook die Nederlander springt.

Later op de begrafenis spreeken de weduwen elkaar.
Zegt de Belgische: \"Ik snap er niks van ik dacht dat hij worst zo lekker vond.\"
Antwoord de Nederlandse \"Ik snap er niks van hij smeer iedere morgen z\'n eigen brood!\".

})

volgens mij snap ik hem niet :?

})
 
Nog ééntje om\'t af te leren!

een Nederlander en een Belg zitten op een flatgebouw aan de schaft
\"Klote\" zegt die Belg, \"weer brood met worst\"
\"Tering\" zegt die Nederlander \"weer kaas op brood\".
Een dag later zitten ze weer samen op die flat te schaften en weer begint die Belg te vloeken \"verdomme als ik morgen weer worst heb spring ik van het dak af!\"
Die Nederlander kijkt in z\'n trommel \"Gatver, weer kaas, als ik morgen weer kaas heb spring ik ook.\"
De volgende dag doet die Belg z\'n lunchpakket open.. zit er worst in.
Pardoes springt hij van het dak af.
Daarop doet de Nederlander zijn trommel open.. kaas! Dus ook die Nederlander springt.

Later op de begrafenis spreeken de weduwen elkaar.
Zegt de Nederlandse: \"Ik snap er niks van ik dacht dat hij worst zo lekker vond.\"
Antwoord de Belgische \"Ik snap er niks van hij smeert iedere morgen z\'n eigen brood!\".

})
Hij is inderdaad goed Pooh. :P
 
Een man slaagt er na een flinke klap tegen z\'n hoofd niet meer in te praten. Er komt alleen nog onberstaanbaar gemompel uit. Om dit te verhelpen verwijdert men één hersenhelft. Helaas heeft dit geen enkel effect. Uit wanhoop verwijdert men ook de andere hersenhelft. Zegt de man: \"Uw rij- en kentekenbewijs graag....\"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan