Goeie morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie morgen allen.

Ik ben al opgestaan,hoorde de vogels fluiten en ruikte de heerlijke aroma van
de verse doordruppelende koffie.Dus mijn dag zal,hoop ik tenminste,goed beginnen en eindigen.
Hoewel het hier is beginnen regenen denk ik toch nog even te tuffen met mijn
bijoeke. Vanmiddag ben ik uitgenodigd op een BBQ en kan me dan even uitleven
met een andere aangename aktiviteit,eten en drinken. :9~

Tot nog,

Den Kozze.
full
 
Dus of iemand was nog vroeger dan jij uit je nest of je hebt een timer op je koffiezet apparaat zitten...

Maar enniewee het weer ziet er goed uit !

Ik kan helaas niet rijden omdat mijn motor wordt gerepareerd maar mag zometeen lekker aan het spitten in mijn achtertuin, moet nog rond de 9 kuub zand uitgespit worden.....

owja ook goedemorgen !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Mögguh,

'K zet zo de senseo maar aan, daarna even fijn het zwembad in duiken. En wie weet nog :] vandaag.
Vanavond feestje bij ouders :) .


fijne dag allen.
 
RUIKTE!?!? IK RUIKTE?!?

Ik ben geen taalpurist, maar hier gaan me de tenen van door de neuzen van de schoenen *LOL*

Maareeh.. het is een prachtige dag om de machine goed de sporen te geven richting Assen.. Ducati Clubraces vandaag...(en morgen)
 
Is hier geen spamtopic voor ? :)

Ennuh... ik stond al om 4 uur op, zonder motor... want eeh die staat nog bij het bergingsbedrijf ( ja ik blijf er voorlopig wel even over doorzeuren ja :+ ) -O-

Maar fietsen is ook gezond! :Y
 
mogguh..
Ik loop zo ff naar de koelkast en ga mijn eerste blikje wiskey coke open trekken :P en schuif zo ff de lasanga in de oven :9~

Je kan nooit te vroeg beginnen als het zaterdag is...

.







.
.
.
.
.
.
het is hier al 15:46 :+
 
Laatst bewerkt:
zeker een goede morgen, ga straks een proefritje maken op een cbr900RR, het regent hier niet en de koffie smaakt goed.
 
Lief motor-forum dagboek,

Vandaag ga ik _ _ _ _ _ _ (vul in)
Ik heb er zo'n zin in dat ik er niet van kon slapen vannacht.
O,ja wat ik je ook nog wou vertellen lief dagboek, ik ben verliefd op _ _ _ _ _ _ (vul ook zelf in)

Dag lief dagboek, ik zal vanavond schrijven hoe het was vandaag :W

:?
 
mogguh..
Ik loop zo ff naar de koelkast en ga mijn eerste blikje wiskey coke open trekken :P en schuif zo ff de lasanga in de oven :9~

Je kan nooit te vroeg beginnen als het zaterdag is...









.
.
.
.
.
.
het is hier al 15:46 :+


Dacht even nu word ik gek......zag iets later de rest!!

Fijne avond nog!!! :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
RUIKTE!?!? IK RUIKTE?!?

Ik ben geen taalpurist, maar hier gaan me de tenen van door de neuzen van de schoenen *LOL*

Maareeh.. het is een prachtige dag om de machine goed de sporen te geven richting Assen.. Ducati Clubraces vandaag...(en morgen)

Den Kozze komt uit België... Het is algemeen bekend dat zij een iets andere invulling aan het Nederlands geven dan wij :P
(Overigens vind ik hun interpretatie vaak leuker!)
 
ook goede middag,

Net uhhhh 1,5 uur uit bed.... Beetje wezen karten gister met oude klasgenoten en dan de kroeg dus dan mag je de volgende dag lekker uitslapen :)

en trouwens niemand thuis hier dus ik maak het zelf wel uit :P
 
Uuuuuuuuuu goeiemiddag....... zo, nu een paracetemol en een bak koffie :Z

Middag, en mocht je geen paracetamol meer hebben, ik heb er nog meer dan genoeg ;)
(dit is niet als spam bedoeld maar als hulpverlening) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan