Goeie tankpad ?

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.435
6
Diepenbeek, België
Heeft er iemand foto\'s van een goeie tankpad die een beetje past op een GSXR600, kleur: wit/blauw ?
Mag best een wat langere zijn.

Groeten, :]
 
Ik dacht dat ik hier wel ff een piccie kon posten, blijkt dat ik m\'n hele motor op foto\'s heb staan, maar niet 1x de tankpad er duidelijk op.. (40 pics!)

Ook knap..
 
Op mijn (blauw witte) srad zit een witte tankpad. Dat vindt ik een prima oplossing. Ik weet alleen niet waar de vorige eigenaar hem gekocht heeft. Volgend jaar mag ik ook op zoek naar een nieuwe want dan wordt mijn tank over gespoten en moet de pad er dus af. :(
 
Misschien ook wel ff handig om te vertellen welke ik er op heb zitten dan. Ik heb ook een blauw/witte SRAD met een carbon tankpad. \'t Is 1 van Suzukiparts, die bestaat uit 2 delen. Klein stukkie beneden, groot deel boven.

Zal wel ff kijken of ik er een gewone pic van kan vinden.
 
Als ik mijn beschadigde plekken moest afdekken met een tankpad, dan zou ik eerst aandelen nemen van de tankpattenfabriek. Want ik denk dat ik mijn complete motor vol zou moeten plakken. ;)

Een vriend van me heeft ook een gloednieuwe motor gekocht, en plakt er dan gelijk een tankpad op. Hij zegt: \"dan beschadigd hij niet.\"
Maar ik heb zoiets van wacht tot er misschien ooit een beschadiging opkomt. Als je die dan afdekt met een tankpad ben je net zo ver maar heb je wel een tijd gereden zonder zo\'n ding. Niemand ziet toch of er wel of geen kras onder een tankpad zit.
 
jullie houden geen rekening met de andere voordelen van zo\'n pad!
of rijden jullie dan niet in de winter?? :?

de tank kan ferm koud worden en dan scheelt zo\'n tankpad misschien op die kritieke plaats...
misschien moet ik de hele tank maar volplakken om ook de benen wat minder te doen aanvriezen

ander alternatief is een leren overtrek over de tank, maar dat vind ik al helemaal lelijk (heb ik vooral in griekenland gezien, daar ze je die dingen op bijna elke motor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan