goeie verzekeringen in België?

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Zijn er hier wat Belgen die al wat ervaring hebben en rondgekeken hebben naar wat goedkope maar toch goeie verzkeeringen zijn in België?
Of moet\'k zelf op zoek gaan?
 
Ben zelf bij KBC: geen problemen wn betaal +- 400 Euro per jaar voor Motor (bovenop 2200 Euro voor auto) ;(
 
Ik ben bij een zo goed als onbekende maatschappij die CB Direct heet, zowel voor auto als motor, wat de verzekering voor die laatste waarschijnlijk aanzienlijk goedkoper maakt.

254 euro en \"een bijzonder volledige dekking\" wat dat ook mag betekenen.

Tot voor 2 jaren woonden wij in Brussel en de grote verzekeringsmaatschappijen wilden het risico niet lopen een redelijk jong persoon die in Brussel woont en officieel niet veel rij-ervaring had (op naam van m\'n ouders gereden) te verzekeren.

Da\'s pech voor hun, want ik heb nog niets voorgehad en m\'n geld zit nu elders.
 
\"De premie voor de motor zou bedragen 374.98 euro(BA en rechtsbijstand.\"

Da\'s dus enkel voor BA (WA voor NL\'ers). Niks omnium ofzo.. zelfs geen beperkte (diefstal, brand).
Omnium kan niet eens op voertuig >5jaar blijkbaar?
 
Ben zelf bij KBC: geen problemen wn betaal +- 400 Euro per jaar voor Motor (bovenop 2200 Euro voor auto) ;(

Wat voor auto heb jij in gods naam?! Of issie allrisk verzekerd? Ben 720 euro kwijt wa+ en dat is nog erg veel :) Maarja komt omdat ik nog jong ben he. Dan scheur ik altijd volgens de verzekeringen erg hard en is de kans groot dat ik tegen een boom rijd |(
 
Pooh,
Je gaat tot aan de ring en steekt hem recht over door de middenberm, bij "Marcel Van Gompel"

Thx, eens keertje prijsje aanvragen.. kan'k kijken of er verschil zit tussen verzekeringsagentjes.
Prijs die ik had is namelijk ook mercator noordstar maar dan bij verzekeringsagent ver weg :)
 
Ik zit bij OMOB:
nog in Belgisch geld:
25000,- (BA,rechtsbijstand,diefstal en brand)
of
15000,- (BA,rechtsbijstand)
 
Terug
Bovenaan Onderaan