Goh, hoe zou dit nou toch komen...? ;-)

Dat programmaboek(je) is ook een heel boekwerk geworden, terwijl het de meeste mensen enkel gaat om de startlijsten en rijnummers. :/

Voor het programma gewoon even een printje maken van hetprogramma op tt-assen.com ... kost je 1 papiertke ( geen papiergeld maar een A4-tje ).
 
Sorry dat ik het allemaal een beetje gelul vind :? Ik geniet al vanaf 1996.

Donderdag en vrijdag geweest en van 9:15 tot 18:00 een vol programma :? Ben ik misschien naar een ander evenement geweest :?

Donderdag

Moto3
Motogp
Moto2
Red Bull rookies

Na de middag nogmaals hetzelfde + Dutch Supersport

vrijdag

Idem als hierboven + Moto X en twee demoronden van de Badpod uit Batman.

Geen moment verveeld, want tussen de pauzes van 15 tot 25 minuten zoek ik weer een ander plekje om te kijken :Y

Passe partout voor donderdag en vrijdag € 40,- overnachting in een B & B in de regio + benzine = € 110,- voor twee dagen lol *D

Te duur? Te weinig vermaak? Schiet mij maar lek.

Het enige waar ik het mee eens ben is dat ik de racedag niet meer kom, omdat er dan vaak meer gezopen wordt langs de baan, dan gekeken.

September BSB en ik ben weer van de partij *O*
Helemaal mee eens, ben vrijdag en zaterdag geweest en heb me zeer goed vermaakt. Ben vanaf 1999 van de partij en moet zeggen dat ik voor het eerst sinds 2-3 jaar weer heb genoten. Stunt shows waren erg leuk en het programma was meer dan goed gevuld, van s'ochtends vroeg tot s'avonds races :} .
 
10,00 euro voor een programmaboekje, fucking hell. Ik wil er best voor betalen.. maar 10,00 euro???

€10 is het al sinds de invoering van de Euro volgens mij, en het is inderdaad een belachelijke prijs. Ik koop het dan ook nooit! Plus het het voor 90% gevuld is met reclame, wat volgens mij de prijs juist zou moeten drukken |(
 
Als die geldvanger Dorna nou ook wat minder winst zou trekken van de TT assen zou er wat geld overblijven om de kijker nog meer te vermaken:). of de prijzen omlaag gooien.
 
Als je op de taluds zit krijg je voor € 40,- een leuk programma voorgeschoteld.Je kunt er ook gewoon je motormeuk lekker kwijt wat op een tribune niet te doen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan