Goldwing onderuit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehehe, jullie blijven ook lekker bezig, ik doe niet mee hoor, met mijn choppertje heb ik niets in te brengen. ik blijf wel lekker toeren :]
 
gizzmo: en als zo\'n ding je wheeliend voorbij komt rijden? Ben je dan niet een klein beetje verrast? :)

Heb jij wel eens een wheeliende Goldwing je voorbij zien komen?????? :)

En die foto kenne we allemaal al.
Heb er nog veel meer mer een R1 voor je.
 
Weet je wat je krijgt als je die standaard vergeet?
Dat ongeluk waar deze topic mee begon!
Die krijg je nooit alleen overeind.
 
Floortje, niet om het een of ander, maar deze vraag is al gesteld door Daniel; stel je ff voor als je wil *D

Heb ik al gedaan :?

maar laat je niet zo op stang jagen ;)

Doe ik niet :? Niemand die me begrijpt???? ;(

edit: ff quotes goed gezet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Floortje, niet om het een of ander, maar deze vraag is al gesteld door Daniel; stel je ff voor als je wil *D

Heb ik al gedaan :?

maar laat je niet zo op stang jagen ;)


Doe ik niet :? Niemand die me begrijpt???? ;(

Ik begrijp je denk ik wel, de rest ook wel maar is het gewoon niet met jee eens.

Goldwing is mischien niet lomp maar wel lompER dan een R1.

ROSSI RIJDT VOLGEND JAAR NAAR ZIJN TWEEDE WERELDTITEL OP EEN GOLDWING.
:}
alleen jammer dat ze in GP1 alleen maar motoren met minder dan 1000cc mogen rijden (toch?)

Zal wel lachen zijn, rossi met radioootje aan.
 
Laatst bewerkt:
Poeh poeh, beetje stressig? Geldingsdrang? Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor, motorrijden kan toch zo ontspannen zijn. Anyway, had het niet over het oude model Goldwing, maar over het nieuwe. Uit je commentaar kan ik opmaken dat je niet met de nieuwe bekend bent? Ik dus wel, uit 2e hand (achterop) Totaal andere fiets dan de oude(vering, power, stabiliteit), maar je hoeft me niet te geloven hoor. Zijn trouwens niet alleen de PK`s die het doen, maar vooral de bestuurder. Als je dat nu nog niet door hebt? (ben trouwens helemaal geen man :( !!!!! en rij zelf sinds een ½ jaartje met een Honda cb 500 S, dus je kan me vast wel wegrijden met je R1, hoef je je ook niet zo bedreigd te door te voelen)

Ik voel me niet bedreigd hoor,

EN ZEKER NIET DOOR EEN GOLDWING

En ik heb niet gezegd dat je een man bent, leer eens lezen, want als ik daar jezus had geschreven had je je zeker ook aangesproken gevoeld.

Natuurlijk is het de bestuurder die het doet, daarom begrijp ik ook je allereerste opmerking ook niet.
 
En daar gaat het allemaal uiteindelijk om!!!!!! :]
Daar ben ik constant naar op zoek, die weg die ze Route 66 noemen waar ik voorbij wordt gereden door Goldwings maar kan hem nooit vinden, tenminste niet hier in Friesland. ;(

Dus Rev blijft wel mooi op klaverbladen en rond- en snelwegen rijden, ondertussen mooi Goldwings inhalend... :]
 
Kijk dit zie ik nou te weinig hier op het MF }) , gewoon een lekkere discussie ... Lief zijn voor elkaar is prima, maar er mag ook wel eens wat gevochten worden *D ...

Floortje welkom :} :} :} , ik hoop nog meer van je te horen !

ff on topic, ik zou nog niet dood onder een Goldwing gevonden willen worden. En natuurlijk rijden we zo\'n ding hier allemaal harstikke zoek, maar dat maakt het nog geen slechte motor.

Hangt er gewoon helemaal vanaf wat je wil ... Ik wil het NIET in ieder geval ;)
 
Ik voel me niet bedreigd hoor,

EN ZEKER NIET DOOR EEN GOLDWING

En ik heb niet gezegd dat je een man bent, leer eens lezen, want als ik daar jezus had geschreven had je je zeker ook aangesproken gevoeld.

Natuurlijk is het de bestuurder die het doet, daarom begrijp ik ook je allereerste opmerking ook niet.


\"Man, zo\'n ding heeft niet eens een fatsoenlijke grondspeling\" Wat lees ik daar dan???? :? :?

En nee, wij begrijpen elkaar duidelijk niet :?
 
ik moet zeggen; deze discussie had ik niet verwacht naar aanleiding van mijn topic, maar ik kan er hartelijk om lachen :+ :+ :+
 
\"Man, zo\'n ding heeft niet eens een fatsoenlijke grondspeling\" Wat lees ik daar dan???? :? :?

En nee, wij begrijpen elkaar duidelijk niet :?

Nou, laten we het erop houden dat jij het allemaal nog niet helemaal begrijpt.

En om het NOG EEN KEER uit te leggen zal ik de zin veranderen, misschien dat je het dan wel begrijpt (maar ik betwijfel het)

Jezus, zo\'n ding heeft niet eens een fatsoenlijke grondspeling.

Wie weet wie zich nu aangesproken voelt???
 
Als je zoveel betaald,moet je hem wel goed vinden.
Anders verklaren ze je voor gek!
enne...Floortje,je mag wel een keer over Bogarde\'s chopper bukken hoor.
Hij wil je alleen wat \"dieper\" leren kennen,denk ik.... :?
tja,aan zien foto te zien wordt dat ff doorbijten.
 
[mmmmmmm, misschien heb je nog een leuke foto van jou met je 500tje of zo, kijk anders maar eens op: Index / Algemene praat / Stel je\'es voor? :)

Om te beginnen met mijn slechtste eigenschap: Ik moet/wil altijd het laatste woord hebben.
 
Als je zoveel betaald,moet je hem wel goed vinden.
Anders verklaren ze je voor gek!
enne...Floortje,je mag wel een keer over Bogarde\'s chopper bukken hoor.
Hij wil je alleen wat \"dieper\" leren kennen,denk ik.... :?
tja,aan zien foto te zien wordt dat ff doorbijten.

Ik heb geen sjopper, het is een barrel!

(weet niet wat erger is)
 
Als je zoveel betaald,moet je hem wel goed vinden.
Anders verklaren ze je voor gek!
enne...Floortje,je mag wel een keer over Bogarde\'s chopper bukken hoor.
Hij wil je alleen wat \"dieper\" leren kennen,denk ik.... :?
tja,aan zien foto te zien wordt dat ff doorbijten.

Pffffff, is dat het beste wat je kan doen? Domme dubbelzinnige sexistische praatjes????????? ***! :j
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pffffff, is dat het beste wat je kan doen? Domme dubbelzinnige sexistische praatjes????????? ***! :j

LOL, je toch laten opfokken hè? ik hoop dat je op de motor toch anders reageert...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OK, ff afkoelen heren en dame, tis niet de bedoeling dat dit een flamewar wordt. :)

We hebben allen dezelfde hobby dus take it easy.

Wil hier niet graag een slotje op zetten ofzo.
 
Hoe kom je daar nou bij????
Lul?
Welkom!
Maar er zitten hier ook potten ho(rk)or!
Beetje omhoog gevallen?
Mid-live crisis goldwing rijdende papa,geeft eigenwijze dochter een motor!
Enne Gizzmo,niet zo schelden op Floortje!
Mocht je er niet op?
 
OK, ff afkoelen heren en dame, tis niet de bedoeling dat dit een flamewar wordt. :)

We hebben allen dezelfde hobby dus take it easy.

Wil hier niet graag een slotje op zetten ofzo.

Nergens voor nodig, zolang Porky zich een beetje blijft gedragen ... Maar dat wil niet altijd even goed lukken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kom je daar nou bij????
Lul?
Welkom!
Maar er zitten hier ook potten ho(rk)or!
Beetje omhoog gevallen?
Mid-live crisis goldwing rijdende papa,geeft eigenwijze dochter een motor!
Enne Gizzmo,niet zo schelden op Floortje!
Mocht je er niet op?


Tuurlijk, laat nog maar eens goed zien wat voor domme ********* jij bent, zwakkeling!!Gebrek aan argumenten en karakter noem je dat. (en ja, van seksitisch gelul wordt ik razend) :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan