Goldwing onderuit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry Rev.Maar het begint net gezellig te worden!
Weet je nog?
Ja hoor, vind het ook wel gezellig maar het moet niet omslaan in haat en nijd, hoop wel dat Floortje hierna nog durft en wil komen.

Dus allemaal ff dimmen mensen. :)

edit: Lees net de reactie van Floortje: vanaf nu geen flames meer, dan gooi ik hem dicht!!
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, vind het ook wel gezellig maar het moet niet omslaan in haat en nijd, hoop wel dat Floortje hierna nog durft en wil komen.

Dus allemaal ff dimmen mensen. :)

he, ik ga voor niemand opzij, maar laat me ook door niemand afzeiken, doe normaal tegen mij dan doe ik dat ook tegen jou, zoals het hoort.
 
Enne Gizzmo,niet zo schelden op Floortje!
Mocht je er niet op?

Ik mag altijd *D *D *D

Maar heb je ook gelezen dat Mario zegt dat die ons eruit rijdt op een Goldding.

(speciaal voor een apart iemand, wobbelding is express fout geschreven)
 
Op zondag 09 december 2001 01:21 schreef Floortje het volgende:
Tuurlijk, laat nog maar eens goed zien wat voor domme ********* jij bent, zwakkeling!!Gebrek aan argumenten en karakter noem je dat. (en ja, van seksitisch gelul wordt ik razend) :(

Tja, zoals ik al zei; laat je nu niet opfokken, maar van de andere kant moet je echt nodig het laatste woord hebben hè? :} :} :}
 
he, ik ga voor niemand opzij, maar laat me ook door niemand afzeiken, doe normaal tegen mij dan doe ik dat ook tegen jou, zoals het hoort.
Dat is een goede eigenschap, maar er is nu wel genoeg op elkaar geflamed, dus laten we allemaal verstandig zijn nu en vanaf nu ontopic doorgaan, ik hou er niet van om topics op slot te moeten gooien enzo, snap je?

En no hard feelings hoor. :)
 
Joh, dom gezwets van een puber die te laat op is.

Ga lekker na bed, sesamstraat is allang afgelopen.
Of ga lekker je Tina lezen.

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHHAHHAAAAHHHA
 
Hmm, De onvriendelijkheden over en weer zijn nog niet voorbij zo te zien, dus bij deze een slotje, jammer, het was best een leuk topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan