Goldwing onderuit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hellraiser

MF veteraan
25 nov 2001
1.151
2
Uden
Hé jongens, waar kwamen al die uniformen in 1 keer vandaan gisteravond? Er waren er wel een stuk of tien zeker. Er was in Nijmegen, op de Graafseweg, een (vrij nieuwe) Goldwing onderuit gegaan |(
Nu vind ik Goldwings zelf afschuwelijk, maar ik gun het geen enkele collega-motorrijder om onderuit te gaan. Toch niet 1 van jullie geweest hè?
Hulp bieden was in dit geval niet meer nodig, maar ik was zelf met die mist toch maar mooi met m\'n koekblik gegaan.
 
Tjezus, onderuitgaan gun ik niemand, zeker niet op een nieuwe fiets. Als hij pech heeft kan hij van het schadebedrag een nieuwe R1 kopen. Of heet dat soms geluk bij een ongeluk })
 
Tjezus, onderuitgaan gun ik niemand, zeker niet op een nieuwe fiets. Als hij pech heeft kan hij van het schadebedrag een nieuwe R1 kopen. Of heet dat soms geluk bij een ongeluk })
Hehehe, kan ie misschien inderdaad een mooie fiets kopen ;)
 
Iedereen zit altijd heel negatief te doen over goldwings (incl. ik) maar iedereen die erop gereden heeft vind het een top motor.

Altijd klote als er iemand op z\'n bek gaat maar die dingen gebeuren (helaas).
 
Oei, enig idee hoe het is gebeurd?, aanvriezende mist ofzo? Wel jammer van de Goldwing, waanzinnig beest van een machine (de nieuwe althans)Niet te vergelijken met de oude versie. Als je een beetje kunt rijden kun je hier een hoop sportievere rijders flink mee verassen. (zonder overdrijven!, weet het een beetje want m`n pa heeft er 1)Ik zelf hou het nog bescheiden, Honda CB 500(tje) :}
 
Oei, enig idee hoe het is gebeurd?, aanvriezende mist ofzo? Wel jammer van de Goldwing, waanzinnig beest van een machine (de nieuwe althans)Niet te vergelijken met de oude versie. Als je een beetje kunt rijden kun je hier een hoop sportievere rijders flink mee verassen. (zonder overdrijven!, weet het een beetje want m`n pa heeft er 1)Ik zelf hou het nog bescheiden, Honda CB 500(tje) :}
Proficiat met je eerste post :P :P En welkom bij motor forum :P :P
 
Als je een beetje kunt rijden kun je hier een hoop sportievere rijders flink mee verassen. (zonder overdrijven!,

Nou, inderdaad, ze verrassen me elke keer weer, die goldwings, wist niet dat je er zo langzaam meekan, zo verschrikkelijk rechtop de bocht door en ze klinken elke keer weer als een auto.(zonder overdrijven, hoor!)

Verrassend hoor,
 
Nou, inderdaad, ze verrassen me elke keer weer, die goldwings, wist niet dat je er zo langzaam meekan, zo verschrikkelijk rechtop de bocht door en ze klinken elke keer weer als een auto.(zonder overdrijven, hoor!)

Verrassend hoor,

k, dat is wel zo, maar die ik tegenkom rijden toch meestal wel door hoor, 130+, ok het is geen 160+ maar dat hoeft toch ook niet?
 
Er wordt zo vaak gezegd en geschreven dat elke motor minder dan een echte sportmotor beter kan rijden dan de zogenaamde zomer-show rijder op zijn R1 of Blade, want die gasten kopen zo ding alleen maar om mee te showen. Die kunne toch niet rijden.

Nou, kom maar op met je Goldwing.

Een Goldwing die een R1, Blade, R6 op CBR600 ed. verrast, NO FUCKING WAY.

Ik wordt altijd zo spuugziek van dat soort opmerkingen, eigenlijk moet ik er nietop reageren, maar helaas lukt dat me niet, net zo als een Goldwing me niet verrast, hooguit als ik bijna achterop knal omdat zo\'n sukkel remt voor de bocht.

En dit geldt niet alleen voor Goldwings, maar voor iedereen met dit soort opmerkingen.
Man, zo\'n ding heeft niet eens een fatsoenlijke grondspeling.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
gizzmo: en als zo\'n ding je wheeliend voorbij komt rijden? Ben je dan niet een klein beetje verrast? :)
 
Oei, enig idee hoe het is gebeurd?, aanvriezende mist ofzo? Wel jammer van de Goldwing, waanzinnig beest van een machine (de nieuwe althans)Niet te vergelijken met de oude versie. Als je een beetje kunt rijden kun je hier een hoop sportievere rijders flink mee verassen. (zonder overdrijven!, weet het een beetje want m`n pa heeft er 1)Ik zelf hou het nog bescheiden, Honda CB 500(tje) :}
He floortje, je mag je wel ff voorstellen hoor *D
Het is altijd klote als je valt met welke motor dan ook.Ik gun het niemand.Sorry, dat lieg ik.Ik gun het mevr. Netelenbos })
 
Er wordt zo vaak gezegd en geschreven dat elke motor minder dan een echte sportmotor beter kan rijden dan de zogenaamde zomer-show rijder op zijn R1 of Blade, want die gasten kopen zo ding alleen maar om mee te showen. Die kunne toch niet rijden.

Nou, kom maar op met je Goldwing.

Een Goldwing die een R1, Blade, R6 op CBR600 ed. verrast, NO FUCKING WAY.

Ik wordt altijd zo spuugziek van dat soort opmerkingen, eigenlijk moet ik er nietop reageren, maar helaas lukt dat me niet, net zo als een Goldwing me niet verrast, hooguit als ik bijna achterop knal omdat zo\'n sukkel remt voor de bocht.

En dit geldt niet alleen voor Goldwings, maar voor iedereen met dit soort opmerkingen.
Man, zo\'n ding heeft niet eens een fatsoenlijke grondspeling.


Poeh poeh, beetje stressig? Geldingsdrang? Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor, motorrijden kan toch zo ontspannen zijn. Anyway, had het niet over het oude model Goldwing, maar over het nieuwe. Uit je commentaar kan ik opmaken dat je niet met de nieuwe bekend bent? Ik dus wel, uit 2e hand (achterop) Totaal andere fiets dan de oude(vering, power, stabiliteit), maar je hoeft me niet te geloven hoor. Zijn trouwens niet alleen de PK`s die het doen, maar vooral de bestuurder. Als je dat nu nog niet door hebt? (ben trouwens helemaal geen man :( !!!!! en rij zelf sinds een ½ jaartje met een Honda cb 500 S, dus je kan me vast wel wegrijden met je R1, hoef je je ook niet zo bedreigd te door te voelen)
 
He floortje, je mag je wel ff voorstellen hoor *D
Het is altijd klote als je valt met welke motor dan ook.Ik gun het niemand.Sorry, dat lieg ik.Ik gun het mevr. Netelenbos })

Sorry hoor, Floortje dus, beginnend, net de 25 kw regeling achter me (bullshit volgens mijn pa, eraf met die zooi!!) en de trotse eigenares van een Honda CB 500 S. (en doorrijdster) :]
 
Poeh poeh, beetje stressig? Geldingsdrang? Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor, motorrijden kan toch zo ontspannen zijn. Anyway, had het niet over het oude model Goldwing, maar over het nieuwe. Uit je commentaar kan ik opmaken dat je niet met de nieuwe bekend bent? Ik dus wel, uit 2e hand (achterop) Totaal andere fiets dan de oude(vering, power, stabiliteit), maar je hoeft me niet te geloven hoor. Zijn trouwens niet alleen de PK`s die het doen, maar vooral de bestuurder. Als je dat nu nog niet door hebt? (ben trouwens helemaal geen man :( !!!!! en rij zelf sinds een ½ jaartje met een Honda cb 500 S, dus je kan me vast wel wegrijden met je R1, hoef je je ook niet zo bedreigd te door te voelen)

Ik ben het wel met \'m eens, er wordt altijd zo gepraat dat iedereen die R1 rijdt niet kan rijden en er door iedereen (op de lompste en slechtste motoren) ut wordt gereden, das helemaal niet waar lijkt me.
 
Gizzmo,vergis je niet in de laatste type\'s van de goldwinnnnn die 6 pitters gaan aardig van kiet en sturen verrassend licht(heb er zelf al mee gereden namelijk)
Kijk met een R1 o.i.d ben je eerder door de bocht maar een goede pilot die een goldwinnn volledig en goed beheerst kan je aardig verrassen.
 
Ik ben het wel met \'m eens, er wordt altijd zo gepraat dat iedereen die R1 rijdt niet kan rijden en er door iedereen (op de lompste en slechtste motoren) ut wordt gereden, das helemaal niet waar lijkt me.

Dat beweer ik helemaal niet, alleen dat het nieuwe model goldwing een beest van een bike is! (echt totaal niet te vergelijken met het oude model)But anyway, nogmaals `t zijn niet alleen de PK`s die het hem doen, spelen zo veel dingen mee (vering, rijgedrag, stabiliteit, soepelheid blok enz enz)En geloof me, iedereen op een R1 zal mij(honda CB 500 S) er wel uit rijden (so what)Betekend niet dat ik minder lol heb :+ (en ik rij net zo makkelijk 1/2 Europa rond)
 
Dat beweer ik helemaal niet, alleen dat het nieuwe model goldwing een beest van een bike is! (echt totaal niet te vergelijken met het oude model)But anyway, nogmaals `t zijn niet alleen de PK`s die het hem doen, spelen zo veel dingen mee (vering, rijgedrag, stabiliteit, soepelheid blok enz enz)

Sorry, maar dat las ik toch ook in je quote hoor

Als je een beetje kunt rijden kun je hier een hoop sportievere rijders flink mee verassen. (zonder overdrijven!, weet het een beetje want m`n pa heeft er 1)

Anyway, zet mij op een R1 en een porky op zo\'n goldwing (nieuwe type) en ik geef mezelf nog een redelijke kans dat\'k pork voorblijf.
En ik kan geen klote motor rijden!!
 
[Fel kippetje, die floortje)

Valt wel mee hoor, maar heb ook een mening,(en wordt hier bij een 2e post gelijk aangevallen :? ) en met een pa die al 27 jaar motor rijdt pik je ook het 1 en ander op. (ook de liefde voor)
 
Valt wel mee hoor, maar heb ook een mening,(en wordt hier bij een 2e post gelijk aangevallen :? ) en met een pa die al 27 jaar motor rijdt pik je ook het 1 en ander op. (ook de liefde voor)


Correctie, je wordt NIET aangevallen. Je wordt gewezen op iets dat simpelweg niet klopt.
 
Dat beweer ik helemaal niet, alleen dat het nieuwe model goldwing een beest van een bike is! (echt totaal niet te vergelijken met het oude model)But anyway, nogmaals `t zijn niet alleen de PK`s die het hem doen, spelen zo veel dingen mee (vering, rijgedrag, stabiliteit, soepelheid blok enz enz)En geloof me, iedereen op een R1 zal mij(honda CB 500 S) er wel uit rijden (so what)Betekend niet dat ik minder lol heb :+ (en ik rij net zo makkelijk 1/2 Europa rond)

Nee, dat geloof ik ook wel, als jij op je CB500 met een lekke band zou rijden zou je mij op de lesmoter er mischien nog wel makkelijk uit kunnen rijden, maar er zijn altijd van die verhalen van;

ik op een ...bagger ding...er een R1 uitgereden.

Ik zei ook al in het begin van deze topic dat het mij opviel dat iedereen heel negatief doet over de nieuwe goldwing en iedereen die erop gereden heeft vind het een top ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan