Goldwing onderuit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Correctie, je wordt NIET aangevallen. Je wordt gewezen op iets dat simpelweg niet klopt.

Hmmm, om even terug te vallen op een eerdere reactie van je: of je begrijpt me niet, of je beweerd dat de nieuwe goldwing een lompe machine is,(no way) en dan verklaar ik je tot onbenul (als er 1 fabrikant is die je het gewicht van een motor doet vergeten.....)
 
Of dat ie lomper is dan een R1, maar is ook voor (heel) andere doeleinden gemaakt.

But still, een beauty van een motor. (maar dat vind ik ook van mijn 500!!)(en ik denk ook dat ik kan rijden :z )
 
Hmmm, om even terug te vallen op een eerdere reactie van je: of je begrijpt me niet, of je beweerd dat de nieuwe goldwing een lompe machine is,(no way) en dan verklaar ik je tot onbenul

Als je gaat vergelijken met sportieve rijders noem ik dat ding lomp jah.

Btw, ik onbenul? })
 
Rustig lieverds...

Ik stel voor dat we volgend jaar het es gaan uittesten, ik op mijn FZR400 tegen een Goldwing met 1500 cc ofzoiets, kijken wie sneller is op een bochtig weggetje. :)

Ik durf het wel aan. })
 
Maar Floortje, ik hoop niet dat je nou gepikeerd bent, misschien ga je volgend jaar eens mee te rijden met ons, zou wel leuk zijn. :)
 
Rustig lieverds...

Ik stel voor dat we volgend jaar het es gaan uittesten, ik op mijn FZR400 tegen een Goldwing met 1500 cc ofzoiets, kijken wie sneller is op een bochtig weggetje. :)

Ik durf het wel aan. })

Ja, maar wie bestuurd de goldwing? Goldwing zonder bestuurder rij ik er ook nog wel een keertje uit denk ik.
 
Ik stel voor dat we volgend jaar het es gaan uittesten, ik op mijn FZR400 tegen een Goldwing met 1500 cc ofzoiets, kijken wie sneller is op een bochtig weggetje. :)

Ik durf het wel aan. })

Case in point: zijn er tegenwoordig 1800, en ik doe niet mee met mijn 500!! :}
 
hallo Floortje, welkom op M-F. *D
ff terugkomend op mijn opmerking van het begin; ik zeg niet dat het geen beest van een ding is, die nieuwe goldwing, maar ik vindt ze gewoon te veel op een auto lijken en ik houd nu eenmaal meer van motoren. ik denk altijd dat ze vergeten zijn er nog 2 xtra wielen onder te zetten. datzelfde geldt trouwens wat mij betreft ook voor een trike; vind ik meestal ook lelijk en het nadeel daarvan is ook dat elke motorrijderwannabee daarop mag rijden. Nee, geef mij maar een \'echte\' tweewieler :]
 
Floortje: om effe vrede te sluiten:

een goldwing zal best wel lekker rijden, zal zelfs best nog aardig optrekken, remmen ook best goed, maar no way dat ie er een sportmotor uitrijdt zelfs al is de piloot daarvan nog maar net uit de lesperiode.
 
vind ik meestal ook lelijk en het nadeel daarvan is ook dat elke motorrijderwannabee daarop mag rijden. Nee, geef mij maar een \'echte\' tweewieler :]

Geloof me, zeg dat niet rechtstreeks in mijn pa z`n gezicht :}

En hoe krijg je in vredesnaam meerdere quotes in een bericht? Zodat ik in meervoud kan reageren? (ben een beetje blond) ;(
 
Goldwing niet lomp? Er zijn auto\'s die minder bijdragen aan het fileprobleem!

Haha LOL, Suzuki Alto zou eigenlijk ook best wel tussen de files doorkunnen rijden eigenlijk.

Maar je hebt goldwings en je hebt uber goldwings he, met zijspan trekhaak en aanhanger.

Overbuurman heeft een oude goldwing (vorige model) met zijspan (en trekhaak en aanhanger) en gaat hier de straat vaak uit (bocht) op 2 wielen (uiteraard dan wel zonder aanhanger), echt leuk om te zien. Maar het het geen mooie motor (niet dat ik een mooie motor heb hoor)
 
Laatst bewerkt:
[Goldwing niet lomp? Er zijn auto\'s die minder bijdragen aan het fileprobleem!

Tssk tssk, ongelovige!!! noem er eens 1? ( en ik heb meegemaakt dat dat niet zo is, ring Rotterdam in de spits)
 
Met de 1800 goldwinn rijd/stuur ik de meeste sportrijders aan stront..organiseer maar zoiets.
Trouwens niet alleen met een goldwinn ook met een yamaha buldogg o.i.d doet ik dat.
Onderschat de laatste nieuwe modellen niet ,slecht sturende motoren worden niet meer gemaakt.
 
Met de 1800 goldwinn rijd/stuur ik de meeste sportrijders aan stront..organiseer maar zoiets.
Trouwens niet alleen met een goldwinn ook met een yamaha buldogg o.i.d doet ik dat.
Onderschat de laatste nieuwe modellen niet ,slecht sturende motoren worden niet meer gemaakt.

Deal, jij regelt goldwing en R1 en ik ga met je racen!
 
Floortje, niet om het een of ander, maar deze vraag is al gesteld door Daniel; stel je ff voor als je wil *D
enne... je mag wel laten zien dat je een voorkeur hebt, maar laat je niet zo op stang jagen ;)
 
Nou nou nou.

Wie is hier nou op z\'n kut getrapt.

Tjonge tjonge tjonge.

Als ik al die verhalen moet geloven over die Goldwing zal die volgend jaar wel NR.1 worden in de superstock.
Wel nee joh, Nieuwste bericht.

ROSSI RIJDT VOLGEND JAAR NAAR ZIJN TWEEDE WERELDTITEL OP EEN GOLDWING.

IEDEREEN IS HIERBIJ UITGENODIGD OM MIJ OP ME R1 ERUIT TE RIJDEN MET ZIJN GOLDWING.

Wie zal er nu gelijk krijgen.
Maar er komt toch niemand de uitdaging opnemen met zijn Goldwing.
 
Mag ik ook meedoen met mijn FZR? :)

LOL @ Gizzmo13 trouwens. :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan