Goldwing topic

Hoi, Goldwing fans. Ik wil graag m'n 1200 inruilen op een 1800. Ik kan ongeveer 10000 bij betalen. Kom eens met bruikbare tips..... Eisen zijn: goed onderhouden, max rond 100000 km, liefst zwart...(maar een andere kleur ga ik natuurlijk ook overwegen) Welk adres is betrouwbaar en wie heeft waar de beste ervaringen? Ik verheug me op jullie reacties. 👍
Bevalt goed dus als je zo snel al gaat upgraden! Geloof dat bikers best in Renswoude heel veel aanbod heeft en hoor er goeie verhalen over (zelf nooit geweest) maar vind ze daar altijd wel erg aan de prijs..
 
Volgende maand wordt mijn bagger 2021 omgebouwd met topkoffer....idem zoals op foto.
Zijkoffers zijn namelijk nog al beperkt qua inhoud.

6762D56C-0FEF-4C05-AAA3-D844C12FE909.jpeg
 
Toch bestaat dit al aardig wat jaartjes, het voorste zijspanwiel stuurt mee met het voorwiel van de motor...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de uitlaten aangepast naar m'n eigen smaak... 😀
 

Bijlagen

  • IMG_20210604_172845.jpg
    IMG_20210604_172845.jpg
    372,6 KB · Weergaven: 23
  • IMG_20210604_172835.jpg
    IMG_20210604_172835.jpg
    356,9 KB · Weergaven: 23
Ik heb de uitlaten aangepast naar m'n eigen smaak... 😀
Racepijpen 😱 ;),zelf zit ik te denken om een paar originle HD dempers onder m,n GL1500 te plaatsen,
maken een heel leuk soundje,en zien er ook nog eens stoer uit en kosten ook nog vrij weinig 2e hands
omdat veel HD knakkers liever herriepijpen hebben.
 
Racepijpen 😱 ;),zelf zit ik te denken om een paar originle HD dempers onder m,n GL1500 te plaatsen,
maken een heel leuk soundje,en zien er ook nog eens stoer uit en kosten ook nog vrij weinig 2e hands
omdat veel HD knakkers liever herriepijpen hebben.
Dit waren downpipe eindstukken. Ding zag eruit als een kruiwagen met de slijpschijf een stukje eraf gehaald en nu is het mijn smaak. 😀👍
 
Maar een beetje geluid mag van mij nog steeds wel. Een motor is toch een stoer ding? 😀
Geluid is uit tegenwoordig blijkbaar,maar een standaard Wing is muisstil,ik moet altijd
super goed opletten als je fietsers of wandelaars ziet waar ik langs moet,meestal horen ze
pas op het laatste moment dat ik er aan kom,dus wat meer geluid zou geen kwaad kunnen,
 
Terug
Bovenaan Onderaan