Goldwing topic

Niks opbergen, gewoon lekker rijden, als plaatsvervangende pauze een klein rondje door Gelderland Zuid en Brabant Noord, iets van 65km, was erg fijn 😎
 

Bijlagen

  • IMG_20211122_131246.jpg
    IMG_20211122_131246.jpg
    414,9 KB · Weergaven: 15
Inderdaad gewoon doorgaan, tegenwoordig zijn er toch geen echte winters meer🥵,vroegah ging ik gewoon op de motor naar m,n werk
ook als het gesneeuwd had en ook als er ijzel lag:],ik ging dan harder als auto,s,miste soms wel een afslag omdat ik doorgleed🤭,
maar dan namen we gewoon de volgende afslag, op m,n Honda 500 four was dat best te doen.:Y
 
Hiero ook braboland, vroegah wel, kwam regelmatig in Den Haag en Scheveningen, woonde toen in Voorhout/Noordwijk/Nieuw Vennep O-)
 
Rijden hier ook mensen met een goldwing in omgeving den haag, voorburg
Welkom op het forum! Begrijp inmiddels dat je op zoek bent naar een ritje achterop, makkelijkste is om je dan ff bij de motor parkeerplaats in Scheveningen te melden, daar is vast wel wat te regelen. Je vindt hier op het forum wel waar dat precies is, suc6!
 
Heren,de kogel is door de kerk.Ik heb besloten om een wing 1800 2hands te kopen.
Er zijn drie keuzes
2004 154000km prijs 8990€ met nog een groot onderhoud erbij en 1 j garantie(ivoorwit)(is uit een grote goldwing garage)
2008 36000km prijs 10950€ met 2 jaar garantie(knal geel) 5gewone garage)
2002 151000km zonder garantie of iets 8250€ (orange -rood) (opkoper )
Van uitvoering lijken ze allemaal gelijk.

Wat lijkt een goede keuze?
 
2008 is al met vernieuwd dashboard en handvatverwarming en buddyseat verwarming en ligt aan de uitvoering klepjes voor voetverwarming.
Succes , en de kleur geel moet je natuurlijk mooi vinden.
 
Ja het is inderdaad de gele geworden ,voor mij een mooi zonnige kleur. Is nog bijna nieuw als je hem ziet.Dat is nu mijn laatste moto zie. Begonnen op 16 jaar met een 50cc Honda en eindigen op mijn 58 jaar met mijn droom de G1800.
Paar voorlopige foto's,morgen betere.
 

Bijlagen

  • Knipsel a.JPG
    Knipsel a.JPG
    44,8 KB · Weergaven: 25
  • Knipsel b.JPG
    Knipsel b.JPG
    40,5 KB · Weergaven: 22
  • Knipsel c.JPG
    Knipsel c.JPG
    48 KB · Weergaven: 22
  • Knipsel f.JPG
    Knipsel f.JPG
    44,2 KB · Weergaven: 23
  • Knipsel i.JPG
    Knipsel i.JPG
    42,4 KB · Weergaven: 25
  • Knipsel k.JPG
    Knipsel k.JPG
    45,6 KB · Weergaven: 26
Ja het is inderdaad de gele geworden ,voor mij een mooi zonnige kleur. Is nog bijna nieuw als je hem ziet.Dat is nu mijn laatste moto zie. Begonnen op 16 jaar met een 50cc Honda en eindigen op mijn 58 jaar met mijn droom de G1800.
Paar voorlopige foto's,morgen betere.
Veel plezier met je kanariepieten gele wing:] ;)
En gele zijn het snelste:Y8-),
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum! Begrijp inmiddels dat je op zoek bent naar een ritje achterop, makkelijkste is om je dan ff bij de motor parkeerplaats in Scheveningen te melden, daar is vast wel wat te regelen. Je vindt hier op het forum wel waar dat precies is, suc6!
ik woon vlak bij scheveningen heeft u een contact persoon die er over gaat over die ritten waarmee ik contact op kan nemen?
 
Ja het is inderdaad de gele geworden ,voor mij een mooi zonnige kleur. Is nog bijna nieuw als je hem ziet.Dat is nu mijn laatste moto zie. Begonnen op 16 jaar met een 50cc Honda en eindigen op mijn 58 jaar met mijn droom de G1800.
Paar voorlopige foto's,morgen betere.
Op de foto lijkt het mij een motor van voor 2006.. dashboard en luchtinlaat onder de speakers.
Wel mooi
 
Op de foto lijkt het mij een motor van voor 2006.. dashboard en luchtinlaat onder de speakers.
Wel mooi
Net ff opgezocht,2005 was inderdaad het laatste bouwjaar van de gele kleur,hij zou dan van 2005 of ouder moeten zijn.
geel was leverbaar in 2001,2002,2003 en in 2005
 
Wow,die mannen durfden wel rijden. Woensdag haal ik hem naar thuis.Ga dat toch niet proberen denk ik.
Die wings zijn dan toch nog best snel als je dit ziet?
 
Het zijn inmiddels ook sport-tour motoren geworden, ik wordt zelf zelden ingehaald andersom wel :) .
Kost wel wat rubber.
De laatste versie wel ,ik ben 1x ingehaald,kwam omdat m,n voet klem zat waardoor ik niet platter kon,had dus mazzel die gast,
op de snelweg red je het niet tegen sportmotoren,maar binnendoor gaat zo,n vrachtwagen nog aardig de bocht om :]
 
De laatste versie wel ,ik ben 1x ingehaald,kwam omdat m,n voet klem zat waardoor ik niet platter kon,had dus mazzel die gast,
op de snelweg red je het niet tegen sportmotoren,maar binnendoor gaat zo,n vrachtwagen nog aardig de bocht om :]
Met alle respect voor de goldwing, maar dan kom je toch niet de juiste mensen op sportmotoren tegen... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan