Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb de GL 1000 K3 tot 2000 gereden,(spijt als haren op mijn hoofd dat ik de 1000 heb weg gedaan) daarna de 1200 gereden, maar mn huidige vrouw durft niet achterop de motor en heb geen zin meer om in een groep te rijden of vakantie te gaan, rij nu een Virago 750 rij toch alleen maar kleine stukjes..
Ja wat een verschil, op de Wing ging ik in één ruk probleemloos naar Spanje, met de Virago met twee stops naar Arnhem.
Geniaal spul zo'n Goldwing, ik heb nu sinds 3 week een GL1000K3 maar ik rij met net zoveel schik op m'n Goldwing dan op mn Vstrom.
[afbeelding]
[afbeelding]
dan had jij een iets grotere tank dan ik
Mijn broer heeft een 1500 SE. Ik zou er echter nooit één kopen. De Goldwing is gewoon té perfect, er zit totaal geen leven in. Het gaat me allemaal té soepel. Bij het saaie af.
Ondanks de 400 kg stuurt het als een scheermes. Ik vind dat je het gewicht totaal niet merkt.
Wil je echter in één keer naar zuid Spanje rijden, dan het liefst op een Goldwing, zeker weten dat je er zonder een centje pijn afkomt. En je kunt er ook nog mooi een muziekje bij aan zetten.
Op onderstaande link een filmpje door de route du grande alps.
http://video.google.nl/videoplay?docid=6793779434578096140
Hallo allemaal,
Hier dan eindelijk een foto van mijn kale goldwing.
Het is een oudje maar hij loopt geweldig! [afbeelding]
Geniaal spul zo'n Goldwing, ik heb nu sinds 3 week een GL1000K3 maar ik rij met net zoveel schik op m'n Goldwing dan op mn Vstrom.
[afbeelding]
[afbeelding]
altijd doen,VRAAGJE?
Kan een 1100 interstate kopen in zeer mooie conditie, maar heeft 2 jaar stil gestaan en loopt niet zo mooi nu.
Waar op te letten en wat mag dit in deze staat dan kosten.....
Nogmaals veel accesoires en zeer mooi....
Teller staat op 56000(zal wel 156 zijn)
alvast bedankt
Hoef je ook niet niet in te kijken.[afbeelding]
Dit is de Goldwing waar ik het over heb.
Zoals je ziet een prachtig exemplaar
Maarja je kan er niet in kijken ook al is de prijs zeer intressant
ON-GELOOF-E-LIJK! Ik zit dat hele dashboard van die goldwing in de OP te bekijken, en het blijft me fascineren wat een luxe...ik zie zelfs roosters zitten voor verwarming??! geweldig! XD Alhoewel ik mezelf niet zo gauw op zo'n enorm slagschip zie rijden, vind ik het wel prachtig!!
wel je hand opsteken als je er een tegen komtMoet het toch eens vragen,
Rij zelf een vfr 750 , wil een motor erbij waar m'n vriendin met fatsoen achterop zit.
Ze heeft een stevige.. ehh, derriere , word het em gewoon niet met een sport-tour.
dus zit te denken, pacific coast of goldwing , T is niet echt mijn -smaak- zeg ik heel eerlijk, maar ben het gezeur beu als ik op tour ga en zij kan / wil niet mee
Vraagjes:
1- Gezien het budget, zal ik kijken naar een oudere goldwing..
Heeft elke goldwing een achteruit ? ( voor inparkeren )
nee ,alleen de 1500 /6 cilinders deze zijn vanaf 1988 gemaakt en de 1800 natuurlijk maar die zij wat nieuwer
2- Stomme vraag v/d dag , hoe krijg je zo'n bakbeest opgebokt, is dat
een ander systeem ?? ( moet wel eens behoorlijk sleuren aan m'n "lichte" 240 kilo vfr )
de 1000/1100/1200 kunnen wel eens en probleem met hun middenbok hebben doorgezakt staan allebij de wielen op de grond zijn de 4 cilinders
1500 is 370kg maar trek je er zo op
3- Adressen bekend waar je zo'n ding kan huren ? ( wil eerst er eens één een dag huren, om te kijken of dit wel leuk is voor vriendin-lief )
kijk ff op het goldwing forum daar staan adressen die goldwings onderhouden je kan er misschien een proefrit gaan maken
Tot zo ver de vragen van iemand die alleen maar Goldwing's voorbij heeft zien rijden ;p
Moet het toch eens vragen,
Rij zelf een vfr 750 , wil een motor erbij waar m'n vriendin met fatsoen achterop zit.
Ze heeft een stevige.. ehh, derriere , word het em gewoon niet met een sport-tour.
dus zit te denken, pacific coast of goldwing , T is niet echt mijn -smaak- zeg ik heel eerlijk, maar ben het gezeur beu als ik op tour ga en zij kan / wil niet mee
Vraagjes:
1- Gezien het budget, zal ik kijken naar een oudere goldwing..
Heeft elke goldwing een achteruit ? ( voor inparkeren )
2- Stomme vraag v/d dag , hoe krijg je zo'n bakbeest opgebokt, is dat
een ander systeem ?? ( moet wel eens behoorlijk sleuren aan m'n "lichte" 240 kilo vfr )
3- Adressen bekend waar je zo'n ding kan huren ? ( wil eerst er eens één een dag huren, om te kijken of dit wel leuk is voor vriendin-lief )
Tot zo ver de vragen van iemand die alleen maar Goldwing's voorbij heeft zien rijden ;p